Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är fantastiskt finEfter loppis åkte jag till stenbutiken i grannstaden. Hittade en fin labradorit som fick följa med hem
Visa bifogad fil 189943
Fy fan vad elakt av parkeringen att inte göra den mer lättillgänglig!Jag och sonen försökte gräva upp en fin kvarts på en grusparkering. Min mamma sa att hon inte kände oss
Men vi fick ge upp för det hade blivit en för stor grop och det körde bilar där. Himla dåligt faktiskt![]()
Jäklar!Brukar få med mig några fina stenar och/eller pinnar hem från hundpromenaden. Mina favoriter är dessa lilaglittrande lite ovanliga.Visa bifogad fil 190044
Men wowBrukar få med mig några fina stenar och/eller pinnar hem från hundpromenaden. Mina favoriter är dessa lilaglittrande lite ovanliga.Visa bifogad fil 190044
Jamen eller hur! Det ligger lite här och där på en timmerväg där dom öst på med stenkross. En kompis sa till mig vad det hette någon gång men det har jag såklart glömtMen wow![]()
Det ser ju nästan ut som någon sorts ametist?Jamen eller hur! Det ligger lite här och där på en timmerväg där dom öst på med stenkross. En kompis sa till mig vad det hette någon gång men det har jag såklart glömt![]()
Jaa det var min tanke också men hon sa nej, det var något annat. Google AI gissar på någon typ av kalcit men jag vettetusan. Får fråga igen om jag råkar på'na!Det ser ju nästan ut som någon sorts ametist?
Hade plockat på mig orimligt många![]()
Kan det vara fluorit?Jaa det var min tanke också men hon sa nej, det var något annat. Google AI gissar på någon typ av kalcit men jag vettetusan. Får fråga igen om jag råkar på'na!
Det var nog det hon sa att det var! TackKan det vara fluorit?
Det undrar jag med! Jag tänkte åka till Dunker nästa söndag och hittar alldeles för mycket kul att göra av pengar på!Jag tänkte åka på mässa i Västerås i oktober, men hur ska jag lyckas hålla i pengarna tills dess när det finns så mycket kul på Tradera![]()