jajaOch @LenaH Jag var faktiskt inte inblandad i ett enda val av käk. Övriga ulvar har stått för dom valen. Jag har inte haft tid med leken så det var bra att jag blev lynchad först.![]()
du tyckte allt hon smakade kyckling- erkänn!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jajaOch @LenaH Jag var faktiskt inte inblandad i ett enda val av käk. Övriga ulvar har stått för dom valen. Jag har inte haft tid med leken så det var bra att jag blev lynchad först.![]()
jagade du Dentaku den natten käket misslyckades?ja det fattade jag att du gjorde
jag blev väldigt glad när du sen verkade vilja ha mig god- varför?
Det var ju inte ens planerat så. Jag fick helt plötsligt skitbråttom iväg från leken och kunde inte komma in innan dl igen. Var ju tvungen att bygga en röst på det Lilla jag hade.Jag veet
Tycker Klara gjorde ett genidrag jag som röstade på mig
och jag tycker synd om @Lobelia som haft rätt i så många tankar leken igenom men inte blivit trodd![]()
Det kanske jag gjorde. Men jag stog inte för valet.jaja
du tyckte allt hon smakade kyckling- erkänn!!!!![]()
Det var du ju, fattade redan e första DL vem som var ängel, men tog ytterligare en dag innan jag såg att du fattat min roll, även om jag tyckte jag var övertydlig m denJag som tyckte jag var sjukt tydlig både med paddington och snurrfian...
Det var du ju, fattade redan e första DL vem som var ängel, men tog ytterligare en dag innan jag såg att du fattat min roll, även om jag tyckte jag var övertydlig m den![]()
jamen jag hade ju LOVAT- right?Faan @quarter4ever vad du lura upp mig på läktaren. Jag borde ju kanske ha fattat när jag fick bli käk som jag ville![]()
jag är glad om jag lurat nånFaan @quarter4ever vad du lura upp mig på läktaren. Jag borde ju kanske ha fattat när jag fick bli käk som jag ville![]()
kunde du inte skrivit det liiiiiite tidigare?!?Jag tror att @Paddington är god för innan dagdl1 jagade jägaren gabby_Ossi och paddington var den enda som röstade på henne, så hon måste vara jägaren. Eh, jag menar... hon måste vara god.![]()
vi missade ju två tillfälen att ändra röst, dels i DL1 och sedan i DL2 så ett rent mirakel att leken pågått så länge den gjort.....Det var ju inte ens planerat så. Jag fick helt plötsligt skitbråttom iväg från leken och kunde inte komma in innan dl igen. Var ju tvungen att bygga en röst på det Lilla jag hade.Men det var roligt att läsa alla funderingar kring varför jag inte ändrade min röst.
![]()
snälla söta upphovskvinna till "Evert"- kan jag inte få heta Q?Och angående min röst på Habina så tänkte jag faktiskt inte riktigt på att det skulle bli så fruktansvärt misstänkt, jag ville faktiskt hellre hitta någon annan att rösta på, men sedan var det någon i lyan som sa att "vi behöver en röst på Habina!" och eftersom jag ändå börjat dra upp henne lite tänkte jag att det var väl lika bra att rösta där också
Och min första lek var Monstermoms Discworld, hmm, när nu det var, så har lekt ett tag men inte jättelänge. Men jag har bara varit ulv en gång och då blev jag siad av @quarter4ever första natten, så jag vet uppenbarligen inte hur man ska uppföra sig vid en lynch som ulv
I övrigt så stor eloge till Evert som nästan lyckades ro hem ett oavgjort trots att lyakompisarna var till mer besvär än hjälp i vissa fall.
Nej.snälla söta upphovskvinna till "Evert"- kan jag inte få heta Q?
pleeease?![]()