Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Jag veet
Tycker Klara gjorde ett genidrag jag som röstade på mig:up:
och jag tycker synd om @Lobelia som haft rätt i så många tankar leken igenom men inte blivit trodd:p
Det var ju inte ens planerat så. Jag fick helt plötsligt skitbråttom iväg från leken och kunde inte komma in innan dl igen. Var ju tvungen att bygga en röst på det Lilla jag hade. :laugh: Men det var roligt att läsa alla funderingar kring varför jag inte ändrade min röst. :D

Det var du ju, fattade redan e första DL vem som var ängel, men tog ytterligare en dag innan jag såg att du fattat min roll, även om jag tyckte jag var övertydlig m den :D

Det som räddade mig var ju att du jagade den du röstade på. Mycket smidigt. :D Men jag vågade liksom inte skriva för tydligt i leken, för det fanns egentligen inte så mycket att bygga min god-teori på. ;)

Och angående min röst på Habina så tänkte jag faktiskt inte riktigt på att det skulle bli så fruktansvärt misstänkt, jag ville faktiskt hellre hitta någon annan att rösta på, men sedan var det någon i lyan som sa att "vi behöver en röst på Habina!" och eftersom jag ändå börjat dra upp henne lite tänkte jag att det var väl lika bra att rösta där också :angel:

Och min första lek var Monstermoms Discworld, hmm, när nu det var, så har lekt ett tag men inte jättelänge. Men jag har bara varit ulv en gång och då blev jag siad av @quarter4ever första natten :meh:, så jag vet uppenbarligen inte hur man ska uppföra sig vid en lynch som ulv :angel:

I övrigt så stor eloge till Evert som nästan lyckades ro hem ett oavgjort trots att lyakompisarna var till mer besvär än hjälp i vissa fall :rofl:.

Det var ju inte ens planerat så. Jag fick helt plötsligt skitbråttom iväg från leken och kunde inte komma in innan dl igen. Var ju tvungen att bygga en röst på det Lilla jag hade. :laugh: Men det var roligt att läsa alla funderingar kring varför jag inte ändrade min röst. :D
vi missade ju två tillfälen att ändra röst, dels i DL1 och sedan i DL2 så ett rent mirakel att leken pågått så länge den gjort.....:p

Och angående min röst på Habina så tänkte jag faktiskt inte riktigt på att det skulle bli så fruktansvärt misstänkt, jag ville faktiskt hellre hitta någon annan att rösta på, men sedan var det någon i lyan som sa att "vi behöver en röst på Habina!" och eftersom jag ändå börjat dra upp henne lite tänkte jag att det var väl lika bra att rösta där också :angel:

Och min första lek var Monstermoms Discworld, hmm, när nu det var, så har lekt ett tag men inte jättelänge. Men jag har bara varit ulv en gång och då blev jag siad av @quarter4ever första natten :meh:, så jag vet uppenbarligen inte hur man ska uppföra sig vid en lynch som ulv :angel:

I övrigt så stor eloge till Evert som nästan lyckades ro hem ett oavgjort trots att lyakompisarna var till mer besvär än hjälp i vissa fall :rofl:.
snälla söta upphovskvinna till "Evert"- kan jag inte få heta Q?:heart
pleeease?:bow:

och sedan som kuriosa
Så har jag gjort en @Lobelia blooper i leken:laugh:
ingen som såg den??
:D:D:D
( jag var superduperdundersnabb iofs, men var riktigt svettig där ett tag!!!)
:laugh:

Vi hade ju stenkoll, fast Evert tog vi inte förrän idag. Jag trodde faktiskt inte att det var mer än 3 ulvar och @Klara , @Gabby_Ossi och @Dentaku tog vi dag 1 eller 2 och sen har vi ju mest popcornläst, åtminstone jag. Eller - jag har ju popcornläst hela leken... :o

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur