Bukefalos 28 år!

Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

ja hur skitnödig tror du jag var efter det??
@LenaH @Snurrfian jag är med i er club om att inte spela från mobilen iaf!!!
( och inte heller när man är på resa, och ska köra 60 mil med två barn och sedan kommer hem övertrött som en tvååring och fortfarande spelar på mobilen och blir skum så jag inte fattar att Niyama inte gjorde prcessen kort med mig
ehum ja just det vi kalasade ju på henne:devil: sorry, men du var ju ingen bra att ha kvar för lyan- no offense-även om du var yummie - jag hade hoppats på att du var jägare då och skulle dra med dig CB tex:p
 
Det som fick mig att rösta på dig var att du så snällt höll med om att Gabby var mycket misstänkt DL2 och slaktade i stort sett allt jag skrev oavsett vad det var i övrigt.

Men säker var jag inte.
jag väljer att fokusera på det jag tyckte var viktigt
Men säker var jag inte
;)
 
Jag är mest nyfiken på om @Niyama fick target på mig:D?

Den där natten vi skrev tyckte jag att du var urskum, särskilt när du ändrade dina inlägg hela tiden. Idag konstaterade jag att du, Lobelia eller CB måste vara ulv men sen kom Paddan och skrev att Gabby inte var särskilt misstänkt dag två, trots att många tagit upp hennes ev. räddningsförsök av Klara så då tyckte jag att Paddan var urskum också.

Varför blev jag mat? :( Trist att alltid bli käk. Senaste åren har jag varit med en enda lek till slutet när jag varit god.
 
Den där natten vi skrev tyckte jag att du var urskum, särskilt när du ändrade dina inlägg hela tiden. Idag konstaterade jag att du, Lobelia eller CB måste vara ulv men sen kom Paddan och skrev att Gabby inte var särskilt misstänkt dag två, trots att många tagit upp hennes ev. räddningsförsök av Klara så då tyckte jag att Paddan var urskum också.

Varför blev jag mat? :( Trist att alltid bli käk. Senaste åren har jag varit med en enda lek till slutet när jag varit god.
du är för bra att vara god ( spicy) helt enkelt:D
Du är farlig för de onda när du är god
Som sagt jag HAR ju tipsat om att bli mer skum-så varför sjutton gå ut offentligt med det:banghead::laugh:
skrev ju det- det går inget vidare med det:p
 
du är för bra att vara god ( spicy) helt enkelt:D
Du är farlig för de onda när du är god
Som sagt jag HAR ju tipsat om att bli mer skum-så varför sjutton gå ut offentligt med det:banghead::laugh:
skrev ju det- det går inget vidare med det:p

Nu är jag ju inte särskilt bra som god, sen tror jag det här var uppe för diskussion i anmälningstråden för ett tag sen. Att de som anses bra alltid blir käk när de är goda och ofta siade så oavsett sida ryker man snabbt. Och om man klarar sig som ond så fattar alla ändå att man är ond till slut för annars skulle man blivit käk. Har för mig att bl.a. Myrten var jättetrött på det. Det är synd att folk slutar leka för att det är så.
 
Fast jag gav inte henne nån input, hon typ pekade ut ulvarna och jag höll oftast med.
nä att du var tvilling med LenaH hade jag bara som en teori under dagen, när jag tyckte vi skulle käka dig trodde jag du var jägaren och skulle ta med dig CB
MEN just i det käket så ändrade jag mig runt 4.-5 på natten och skulle käka den söta rara björnen istället MEN det inlägget kom aldrig in till LL för jag somnade:eek:
sa ju att jag var som en övertrött 2-åring som inte kan sova och går bananas...:crazy:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 153
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 626
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp