Bukefalos 28 år!

Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

sedan var du så uppenbart med i habina- spionens trojka så vi ville ju fundera på vilken roll du hade:cool:
vi beställde dig med utan änglakrydda ( för den var vi allergiska emot) men allra helst att du var jägare

jag tror om vi hade lyckats att INTE förlora EmmaN så hade ni fått kasta in handuken ,:sneaky:
Fast jag trodde att jag skulle bli käkad redan första natten, just eftersom jag har klarat mig så länge i så många lekar nu ett tag och att det sällan finns så mycket att gå på till första natten. Habina hade ingen koll på mig innan dess och jag har väldigt svårt att tro att någon kunde ha kommit på att jag skulle ha varit ängel till första natten...
 
Hade du tagit Q @Paddington om jag inte misstänkt henne och röstat som jag gjorde?

@_CorpseBride_ Tur att någon läste vad jag skrev och trodde på det ( kanske mer än jag själv gjorde).
Med tanke på att jag knappt ens följt leken sedan kl 16 idag - nej...

Å ska jag vara ärlig så var min rad till LL först att jag jagar CB och sedan 20min senare "I like living on the edge - jag tar Q4!".....

Önskar jag hade haft lite mer tid för leken den här gången helt klart, men jag fick ju till det i slutändan endå och lyckades pricka in alla onda förutom att jag misstog mig på dig igår kväll å idag... Du kanske kan förlåta mig för det @Lobelia

Och sorry @Corpsebride - mycket av mitt teoriande sedan igår var för att locka fram lyan, jag misstänkte inte dig egentligen men något var jag tvungen att göra för att få lyan att stiga fram.....
 
Ja, det är ju möjligt men då är vi några som ständigt gör det och ständigt blir käk.

jag vet precis hur du känner dig - MEN jag tror att nu är det såpass många som är farliga att sior/käks sprids mycket mer än innan.

Förra leken, när jag @Lobelia och @LenaH var i lyan så försökte vi först låta bli att käka de som åkt tidigt förut, de som var återvändare och nybörjare. Alltså lite hänsyn för att leken skulle utveckla sig. Sen behövde vi käka jobbiga typer :p
 
Med tanke på att jag knappt ens följt leken sedan kl 16 idag - nej...

Å ska jag vara ärlig så var min rad till LL först att jag jagar CB och sedan 20min senare "I like living on the edge - jag tar Q4!".....

Önskar jag hade haft lite mer tid för leken den här gången helt klart, men jag fick ju till det i slutändan endå och lyckades pricka in alla onda förutom att jag misstog mig på dig igår kväll å idag... Du kanske kan förlåta mig för det @Lobelia

Och sorry @Corpsebride - mycket av mitt teoriande sedan igår var för att locka fram lyan, jag misstänkte inte dig egentligen men något var jag tvungen att göra för att få lyan att stiga fram.....

Du var galet pricksäker tyckte i allafall jag!
Nästan som en siare
 
@EmmaN din stackare, du måste ju undrat vad lyan gjorde?
Fast jag försökte förmedla att lyan kan ha försökt att göra så fåret blev rådvill-fattade du det?
 
hm att misstänka mig där var en missräkningO_o
jag litade på att du och @_CorpseBride_ skulle fortsätta er catfight:D

Du missade visst att notera att jag konstaterat att jag inte kunde se CB och Dentaku i lyan tillsammans.

Jag försökte hitta något men det fanns inget att gå på. Hade du inte fokuserat så mycket på mig hade jag förmodligen inte fortsatt granska CB och din plan hade kanske gått i lås.
 
Du missade visst att notera att jag konstaterat att jag inte kunde se CB och Dentaku i lyan tillsammans.

Jag försökte hitta något men det fanns inget att gå på. Hade du inte fokuserat så mycket på mig hade jag förmodligen inte fortsatt granska CB och din plan hade kanske gått i lås.

Snacka om att du och CB hade motvind på slutet!
Men jag är imponerad över hur ni lyckades bidra så stort till att er sida vann
 
Inte bara ditt!

när du (tror jag) tog fram EmmaN's teoriinlägg frå¨n DL2 tänkte jag att nu är Q så jäkla rökt - men icke -där fanns även Lobelia som lagom god - ett drag som goda nappade på
Jag började ju noja igår och försökte fråga om ngn hade misstankar mot Q4, men det var liksom ingen som nappade på det... :(
 
:o Jag som tyckte jag var sjukt tydlig både med paddington och snurrfian...
Eftersom jag visste vad jag skulle leta efter så hittade jag dig redan e Dl1, men när du höll Niyama som god så tidigt så funderade jag inte om det var ni två som var tvillingar. När hon sedan blir käkad så var det lätt att gå tillbaka och hitta Snurris och jag kunde se direkt när du fattat att du hittat mig :)
 
jag vet precis hur du känner dig - MEN jag tror att nu är det såpass många som är farliga att sior/käks sprids mycket mer än innan.

Förra leken, när jag @Lobelia och @LenaH var i lyan så försökte vi först låta bli att käka de som åkt tidigt förut, de som var återvändare och nybörjare. Alltså lite hänsyn för att leken skulle utveckla sig. Sen behövde vi käka jobbiga typer :p

Nja, jag upplever att det sprids mindre nu än när jag började leka. Nu har ju många av "gamlingarna" dessutom slutat.

Ja om man misstänker nån för att ha en viktig roll man vill käka så är det klart att man ska ta den, men jag tror inte direkt att jag misstänks för det VARJE gång.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 320
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 561
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 443
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 092
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp