Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Jag förstår hur du menar men jag gick igenom Dentakus inlägg och det finns inte mycket att gå på alls, hon har i princip inte skrivit några funderingar sen igår och då höll hon både Zassoo och EmmaN åt det godare hållet.

Det jag skrev igår:

"Problemet är att jag har svårt att se något mönster vare sig hos EmmaN eller zassoo, båda skriver vettiga saker. Men båda har seglat upp en smula på min misstankelista ändå, enbart av den anledningen att jag har svårt att tänka mig att ulvarna bara lät den här lynchningen löpa på utan att försöka ha ett finger med i spelet."

Jag vet inte varför du vill få det till att jag höll dem åt det godare hållet.

Jag sitter och velar mellan Dentaku och Zassoo, men det kanske är så att det är två ulvar kvar i lyan? Jag skulle hur som helst vilja syna Zassoo, det är lite mycket som skaver runt henne, visst skulle det kunna vara en förvirrad god men hennes försvar av de som har visat sig onda gör att min röst hamnar där idag.
Snurrfian röstar på Zassoo

DL 4, 22:00
13:59 _CorpseBride_ röstar på zassoo
14:36 Lobelia röstar på zassoo
21:21 zassoo röstar på Dentaku
21:45 quarter4ever röstar på zassoo
21:50 Snurrfian röstar på zassoo

zassoo: 4
Dentaku: 1

Röstlista DL4 kl 22

13.59 _CorpseBride_ röstar på zassoo
14.36 Lobelia röstar på zassoo
21.21 zassoo röstar på Dentaku
21.45 quarter4ever röstar på zassoo
21.50 Snurrfian röstar på Zassoo

zassoo 4
Dentaku 1

Jag känner visserligen att zassoo är en person som jag vill granska mer men är osäker på om hon verkligen är ulv och jag vill hellre få ut en sån än ett eventuellt får. Säkert skulle det se bättre ut om jag slutade ge uddaröster också men jag har svårt att släppa hur jag själv känner. För mig är trots allt Paddington den som står högst på misstankelistan med två röstningar som ser bra ut vid första anblick men minst lika gärna kan vara väl uttänkta alibin.
Nåja du skrev även det här igår, där tror du inte att Zassoo är ulv och fåret var hon uppenbarligen inte.

Skulle skrivit @Lobelia jag tycker att du biter dig fast vid snurrfian helt i onödan, jag förstår hur snurrfian menar med antal ulvar och diskussionen med Niyama, det känns mer som att du medvetet vill missförstå där. Baserat på det jag teoriat om innan tror jag snurrfian är god.

Jag velade mellan zassoo och Paddington igår men la min röst på Paddington för att jag höll henne som mer misstänkt då. I och med att EmmaN var får har läget ändrats och jag tror inte längre att Paddington sitter i lyan. Mina misstankar mot zassoo kvarstår och jag känner att det är dags att hon synas.

Dentaku röstar på zassoo

Jag blir förbaskat osäker nu... Tycker ändå att dentaku känns alldeles för fluffig och snäll, jag har inte fått grepp om henne öht i den här leken. Därför hamnar min röst där ikväll, återigen en helt värdelös uteslutningsmetod då jag inte för mitt liv begriper var ulvarna håller hus i den här leken.

Habina röstar på dentaku

Röstlista DL4 kl 22

13.59 _CorpseBride_ röstar på zassoo
14.36 Lobelia röstar på zassoo
21.21 zassoo röstar på Dentaku
21.45 quarter4ever röstar på zassoo
21.50 Snurrfian röstar på Zassoo
21.54 Dentaku röstar på zassoo
21.55 Habina röstar på dentaku

zassoo 5
Dentaku 2

Alltså jag är ju misstänksam mot både Zassoo och Dentaku, men jag tycker Zassoo har gjort en uppryckning och jag ser inte varför hon la sista rösten på mig igår om hon var i lyan oavsett om lyan fattat att EmmaN var får el inte.

Jag väljer att följa Niyamas tankegångar om att hålla Dentaku som mest misstänkt av de två. Jag tror Niyama var ngt på spåret och eftersom bägge två röstat ungefär lika så väljer jag att följa magkänslan idag.

Paddington röstar på Dentaku

:banghead: Just nu litar jag mest på Habina och Niyama, och när dessutom Paddington formulera det jag tänker så ändrar jag min röst till Dentaku eftersom hon mest verkar glida med och smyga under radar.
Snurrfian ändrar till Dentaku

Ok de som jag litar mest på verkar ha siktet på dentaku
Jag väljer att lita på dem och hoppas att de har rätt, att dentaku är ulv så vi får ut en till idag!
dentaku känns smygande så som en uv skulle göra och jag vill inte det ska bli lottning
quarter4ever röstar på dentaku

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 842
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka