Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

DL 4
13:59 _CorpseBride_ röstar på zassoo
14:36 Lobelia röstar på zassoo
21:21 zassoo röstar på Dentaku
21:45 quarter4ever röstar på zassoo
(21:50 Snurrfian röstar på zassoo)
21:54 Dentaku röstar på zassoo
21:55 Habina röstar på Dentaku
21:58 Paddington röstar på Dentaku
21:59 Snurrfian ändrar röst till Dentaku

zassoo 4
Dentaku 4

Lottning idag också, uppdatering på g...

Röstlista DL4 kl 22

13.59 _CorpseBride_ röstar på zassoo
14.36 Lobelia röstar på zassoo
21.21 zassoo röstar på Dentaku
21.45 quarter4ever röstar på zassoo

21.50 Snurrfian röstar på Zassoo
21.54 Dentaku röstar på zassoo
21.55 Habina röstar på dentaku
21.58 Paddington röstar på Dentaku
21.59 Snurrfian ändrar till Dentaku

(22.01 quarter4ever ändrarröst till dentaku, missar fetning och den är för sen-ogiltig)

zassoo 4
Dentaku 4

Jag har, oavsett resultat av kvällens dl, varit en urusel deltagare idag. Om jag överlever natten lovar jag bot och bättring, kommer lägga MINST två timmar på leken imorgon. Scoutheder! :bump:

UPPDATERING

Polisen har bilvit tillkallad. Tydligen finns det en man i en säck inlåst i en skrubb. Men när han kommer till platsen är allt så förvirrat. Det visar sig att det inte alls fanns någon man i något säck. Det var visst en höna. De här larmen är allt ena jäkla lotterier. Man vet aldrig om det är falsklarm eller inte. Så polisen kan lämna stationen och fortsätta med sitt patrullerande.

Polisen spelades av zassoo som var bybo

NattDL: 09:00

Skönt i alla fall att min känsla om zassoo inte var helt fel ute. Eftersom jag litar på min egen instinkt och tror att de som hängde på mig kan vara goda, så lutar det ännu mer över åt goda sidan för paddington och snurrfian. Kanske även quarter4ever och lobelia, men där känner jag en liten, svag tvekan. Högre upp på misstankelistan är _CorpseBride_ och Dentaku, men jag känner verkligen att jag måste läsa igenom hela leken innan jag fäller några avgörande kommentarer.

UPPDATERING

Polisen har bilvit tillkallad. Tydligen finns det en man i en säck inlåst i en skrubb. Men när han kommer till platsen är allt så förvirrat. Det visar sig att det inte alls fanns någon man i något säck. Det var visst en höna. De här larmen är allt ena jäkla lotterier. Man vet aldrig om det är falsklarm eller inte. Så polisen kan lämna stationen och fortsätta med sitt patrullerande.

Polisen spelades av zassoo som var bybo

NattDL: 09:00
jahaja det var så ändå!!!!!
RIP zassoo, sorry!!! (Dubbel sorry eftersom jag inte hann och ändra röst:( )

Tomorrow I will follow the Bear!

Sov gott alla, imorgon hoppas vi att ulvarna käkar den som är skyddad av ängeln!

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 845
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka