Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jo jag såg den men fattade ändå inteNi samlade dem ju på fel person....
Sedan har jag ställt frågor under dagen om bägge två samt teoriade om att jag tyckte det var långsökt att Zassoo i lyan skulle lägga sista rösten på mig igår men det var det ju ingen som nappade på....
det var kanske därför du blev käkad....Så fort jag åker ut så börjar ni lyncha goda![]()
![]()
![]()
ska du göra en @Koppen ? för visst gjorde hon en röstning innan nattdl en gång?![]()
jag försökte göra en @Niyama ( röständring) kom lite lite försent baraSå fort jag åker ut så börjar ni lyncha goda![]()
![]()
![]()
ja jag tror det? Och rösten var ogiltig så ingen idé att vara ute i så god tid!Japp!Fast hon blev väl käkad då?
Det gjorde ju hennes också - så du gjorde ju en @Niyamajag försökte göra en @Niyama( röständring) kom lite lite försent bara![]()
Skönt i alla fall att min känsla om zassoo inte var helt fel ute. Eftersom jag litar på min egen instinkt och tror att de som hängde på mig kan vara goda, så lutar det ännu mer över åt goda sidan för paddington och snurrfian. Kanske även quarter4ever och lobelia, men där känner jag en liten, svag tvekan. Högre upp på misstankelistan är _CorpseBride_ och Dentaku, men jag känner verkligen att jag måste läsa igenom hela leken innan jag fäller några avgörande kommentarer.
hur tänker du då?Min lista ser nästan likadan ut, men för mig lutar det över åt goda sidan för dig, Q4 samt Snurris.
Och de jag behöver kolla närmare på är CB, Lobelia och Dentaku, speciellt som CB och Lobelia lade första rösterna på Zassoo ser jag det som möjligt att det kan vara någon från lyan som är med och försöker styra röstningen.
och skrev inte du tidigare idag att du inte trodde att lyan lagt de två första rösterna idag,( eller kommer jag ihåg fel?) Minns att jag tänkt fråga om varför men annat kom emellan så jag glömde av detMin lista ser nästan likadan ut, men för mig lutar det över åt goda sidan för dig, Q4 samt Snurris.
Och de jag behöver kolla närmare på är CB, Lobelia och Dentaku, speciellt som CB och Lobelia lade första rösterna på Zassoo ser jag det som möjligt att det kan vara någon från lyan som är med och försöker styra röstningen.
och här fick jag känslan av att du ändå lutade åt zassoo, men jag kanske tolkade det helt fel?Ingen av dem har än så länge röstat på någon känd ulv.
Zassoo är den som alltid lagt sista rösten av de två..
vi är 8 kvar och max två ulvar vilket gör att
1 - jag tror inte att (om det är två ulvar kvar) bägge lagt första rösterna på Zassoo idag.
2 - Det gör att jag inte ser CB och Lobelia i lyan ihop. En av dem kanske men inte bägge.
3 - CB lägger andrarösten och Lobelia tredje rösten på Gabby, vilket ger mig ytterligare en anledning till att inte tro de är i lyan tillsammans.
3 - Zassoo och Dentaku har varit som tvillingar i leken med både diskussionerna och rösterna. Men om det är två ulvar kvar så tror jag inte att bägge två skulle vara så "lika" utan de borde vara längre ifrån varandra.
jag tror det är två kvar i lyan (ända tills motsatsen är bevisad) och om jag har fel så är det jättebra och har jag rätt så tror jag att det kan dölja sig en ulv bland de två första rösterna.hur tänker du då?
Att det skulle stått mellan två goda idag?
äh ser ju att du skrev att någon från lyan och inte att båda var i lyan- sorry- lite snabb där...Min lista ser nästan likadan ut, men för mig lutar det över åt goda sidan för dig, Q4 samt Snurris.
jag läste igenom igen och kom på hur du nog menadejag tror det är två kvar i lyan (ända tills motsatsen är bevisad) och om jag har fel så är det jättebra och har jag rätt så tror jag att det kan dölja sig en ulv bland de två första rösterna.
Blev det klarare?
som sagt jag försökte undersöka alla vinklar eftersom jag var osäker på bägge två, men jag fick inte så mycket gensvar idag som jag hoppats.och här fick jag känslan av att du ändå lutade åt zassoo, men jag kanske tolkade det helt fel?
jag håller helt med, better safe than sorry sas ( vad det gäller antal ulvar)jag tror det är två kvar i lyan (ända tills motsatsen är bevisad) och om jag har fel så är det jättebra och har jag rätt så tror jag att det kan dölja sig en ulv bland de två första rösterna.
Blev det klarare?