Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Ni samlade dem ju på fel person....:meh:

Sedan har jag ställt frågor under dagen om bägge två samt teoriade om att jag tyckte det var långsökt att Zassoo i lyan skulle lägga sista rösten på mig igår men det var det ju ingen som nappade på....
jo jag såg den men fattade ändå inte :banghead:
sorry

Skönt i alla fall att min känsla om zassoo inte var helt fel ute. Eftersom jag litar på min egen instinkt och tror att de som hängde på mig kan vara goda, så lutar det ännu mer över åt goda sidan för paddington och snurrfian. Kanske även quarter4ever och lobelia, men där känner jag en liten, svag tvekan. Högre upp på misstankelistan är _CorpseBride_ och Dentaku, men jag känner verkligen att jag måste läsa igenom hela leken innan jag fäller några avgörande kommentarer.

Min lista ser nästan likadan ut, men för mig lutar det över åt goda sidan för dig, Q4 samt Snurris.
Och de jag behöver kolla närmare på är CB, Lobelia och Dentaku, speciellt som CB och Lobelia lade första rösterna på Zassoo ser jag det som möjligt att det kan vara någon från lyan som är med och försöker styra röstningen.

Min lista ser nästan likadan ut, men för mig lutar det över åt goda sidan för dig, Q4 samt Snurris.
Och de jag behöver kolla närmare på är CB, Lobelia och Dentaku, speciellt som CB och Lobelia lade första rösterna på Zassoo ser jag det som möjligt att det kan vara någon från lyan som är med och försöker styra röstningen.
hur tänker du då?
Att det skulle stått mellan två goda idag?

och skrev inte du tidigare idag att du inte trodde att lyan lagt de två första rösterna idag,( eller kommer jag ihåg fel?) Minns att jag tänkt fråga om varför men annat kom emellan så jag glömde av det

Habina röstar (CorpseBride)/Klara, Lobelia, EmmaN, Dentaku
EmmaN röstar Habina, Paddington, Zassoo
Dentaku röstar på Snurrfian, CorpseBride, Paddington, Zassoo
LenaH röstar på Klara, Gabby_Ossi
Lobelia röstar Habina, Gabby_Ossi, EmmaN, Zassoo
quarter4ever röstar Klara, Paddington, Zassoo, Zassoo
_CorpseBride_ röstar Habina, Gabby_Ossi, Zassoo, Zassoo
Snurrfian röstar Lobelia, missar, (Zassoo)/Paddington, (Zassoo)/Dentaku
Niyama röstar på (Lobelia)/Klara, Paddington, Dentaku
Paddington röstar på Gabbi_Ossi, Gabby_Ossi, EmmaN, Dentaku
Gabby_Ossi röstar Habina, CorpseBride
Zassoo röstar quarter4ever, CorpseBride, Paddington, Dentaku

det var detta jag menade, se det fetade
vi är 8 kvar och max två ulvar vilket gör att

1 - jag tror inte att (om det är två ulvar kvar) bägge lagt första rösterna på Zassoo idag.
2 - Det gör att jag inte ser CB och Lobelia i lyan ihop. En av dem kanske men inte bägge.
3 - CB lägger andrarösten och Lobelia tredje rösten på Gabby, vilket ger mig ytterligare en anledning till att inte tro de är i lyan tillsammans.

3 - Zassoo och Dentaku har varit som tvillingar i leken med både diskussionerna och rösterna. Men om det är två ulvar kvar så tror jag inte att bägge två skulle vara så "lika" utan de borde vara längre ifrån varandra.

äh ser ju att du skrev att någon från lyan och inte att båda var i lyan- sorry- lite snabb där...:o

jag tror det är två kvar i lyan (ända tills motsatsen är bevisad) och om jag har fel så är det jättebra och har jag rätt så tror jag att det kan dölja sig en ulv bland de två första rösterna.
Blev det klarare?
jag håller helt med, better safe than sorry sas ( vad det gäller antal ulvar)
Som sagt det märks, men flera har ju ändå tyckt att det verkat troligt med en kvar, men det skulle jag inte våga räkna med. Hellre blir jag glatt överraskad av ett hastigt spelslut än att stå som ett fån och undra vem sjutton jag inte kan lita på.

Men ååh! @zassoo då! Förlåt! Tror att jag var en del i att fler fick misstankar mot dig! :(
Önskar jag hade kunnat vara inne och sett vad du skrev sedan så att jag hade kunnat ändra röst, har inte fått läsa så mycket av dig tidigare!

Men ja, dags att tänka om då helt enkelt. Antingen är det faktiskt så som Niyama var inne på, en gammal räv som totallurar oss. Annars var Dentaku den andra jag kände mig mest misstänkt mot.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur