Stjärnkusken

Jag tittar gärna på det. Jag tycker att det är underhållande men håller med mannen.
Mannen som gillar trav tyckte att det var trams och han hade gärna sett mer utbildning och mindre sova på slottet och mindre hattigt klipp. Han gav upp efter 30 minuter.
 
Jag stör mig på deras hästhållning ibland, och extremt mycket på hur de klagar över stallarbetet. Speciellt det där med att mocka osv? Vad är så himla äckligt med hästavföring? Det är ju bara gräs/hö/ev kraft. :banghead: (vår avföring eller t.ex. hundars är värre. Där är det ju massa konstigheter/kött osv)
 
Åh, Dubb :love: Han har jag ridit! Alla ponnysarna kommer från ett stall här i stan. Nästa vecka är det stora hästar, det kan ju bli.. Spännande. Själv tycker jag det är extremt stor skillnad mellan russ och varmblod.
 
Jag stör mig på deras hästhållning ibland, och extremt mycket på hur de klagar över stallarbetet. Speciellt det där med att mocka osv? Vad är så himla äckligt med hästavföring? Det är ju bara gräs/hö/ev kraft. :banghead: (vår avföring eller t.ex. hundars är värre. Där är det ju massa konstigheter/kött osv)
Vad gillar du inte med hästhållnngen?
Förstår inte heller vad som är problemet med att hugga i lite.. Bara lite mockning ju..
 
Jag tittar bara för att det är hästar :D Hästnörd?:angel:

Skulle gärna prova trav själv för den delen, så jag tycker det är lite intressant bara för det :)
 
Tycker det var ganska bra gjort av Camilla som verkar så rädd att sätta sig upp och köra. Jag har kört lite trav och man känner sig rätt liten i en tävlingssulky bakom en stor stark travhäst som vill springa för fullt. Nu var det väl ingen tävlingssulky men i alla fall.
Patrik Sjöberg och Kee Marcello verkar vara de två som faktiskt gillar hästar och det var lite synd att Sjöberg åkte ut för de två verkar genuint intresserade av trav och hästar, Camilla är livrädd och de andra verkar inte bry sig om hästarna direkt. Men man får ju bara se en liten del av allt som händer.

Jag är mest nyfiken på hur finalen ska gå till. Sa de inte i början att de skulle få köra lopp inför en nästan lika stor publik som elitloppshelgen? Då måste det ju ske live antar jag? Under Hugo Åbergs helgen kanske? I ett V75-lopp?
 
Senast ändrad:
Jag tänkte först inte titta för jag tyckte det kändes som att kvoten med B-kändisar som ska "lära sig något" (sjunga, dansa, baka, laga mat eller whatever) på tv är mer än välfylld. Men så råkade jag hamna framför tv:n i fredags kväll, fastnade och var sen tvungen att se de andra avsnitten också. Så gulligt att Kee Marcello och Patrik Sjöberg pratar om att köpa gemensam hästgård, ta amatörlicens och gud vet allt (inte för att jag för en sekund tror att de menar allvar, men så sött på något vis). Och Kee tillsammans med Mulle var ju bara för rart!

Sen, visst blir det lite fånigt med att måltiderna på slottet och en massa inklippta uttalanden om hur taggade alla är och hur de ska ge allt för att klå det andra laget, ska ta mer tid än själva hästarna/tävlingen. Men tydligen är det så man gör tv nuförtiden, för jag tycker det är likadant upplägg oavsett vad man tittar på.
 
Sen, visst blir det lite fånigt med att måltiderna på slottet och en massa inklippta uttalanden om hur taggade alla är och hur de ska ge allt för att klå det andra laget, ska ta mer tid än själva hästarna/tävlingen. Men tydligen är det så man gör tv nuförtiden, för jag tycker det är likadant upplägg oavsett vad man tittar på.

Håller helt med, alla sådana här dokusåpor verkar vara likadana men här är det i alla fall hästar med. Och jag gillar Erik och Jennifer, de kunde gärna få lite mer plats, Almenäs behöver inte vara med, sist hade hon nog glömt att ta av sig pyjamasen igen, den där randiga utstyrseln hon hade på sig påminde starkt om en pyjamas :)
 
Jag tycker det hade varit roligt om de också visade Stjärnornas hoppning" på nån av de större kanalerna. Nu var det väl Barnkanalen om jag minns rätt.
 
Håller helt med, alla sådana här dokusåpor verkar vara likadana men här är det i alla fall hästar med. Och jag gillar Erik och Jennifer, de kunde gärna få lite mer plats, Almenäs behöver inte vara med, sist hade hon nog glömt att ta av sig pyjamasen igen, den där randiga utstyrseln hon hade på sig påminde starkt om en pyjamas :)
Jag är bara glad att Linda inte är med här också. ;)
 

Liknande trådar

Kultur Någon mer som hunnit se första delen? Vad tyckte ni? Det har ju gjorts reklam i flera månader om detta stora projekt från SVT, har de...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 488
Senast: yennork
·
Hemmet Jag har sett de hittills sända programmen om "Den svenska konsten att döstäda". Jag tycker att de är lite svamliga faktiskt (även om...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Rie
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
485
Senast: startpompe
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp