Stjärnkusken

Jag har försökt att titta. Seriöst, jag försökte verkligen, men jag tyckte det var för tramsigt.
Ni får rapportera vad som händer, ni som klarar att se det.
 
Som gammal hästtok skrattade jag lite åt kändisarnas kontakt med småttingarna, men förundras samtidigt över att Erik och Jenifer inte gett bättre grundläggande uppläring kring betsling och selning. skulle förövrigt vilken dag som helst byta plats med de som sover i stallet, finns inget mysigare än at ligga där i mörkret och höra hur hästarna rör sig och knaprar på höt
 
Jag har försökt att titta. Seriöst, jag försökte verkligen, men jag tyckte det var för tramsigt.
Ni får rapportera vad som händer, ni som klarar att se det.
Håller med dig. Tyckte inte att det var ngt att ha. Dock kommer jag nog titta på fortsättningen när jag inte gör ngt annat.
 
Jag har försökt att titta. Seriöst, jag försökte verkligen, men jag tyckte det var för tramsigt.
Ni får rapportera vad som händer, ni som klarar att se det.
Aha intressant, då tolkade vi det olika.
Lite trams blir det väl när det är ett underhållningsprogram. Men jag tyckte samtidigt det fanns en respekt för hästarna och ett intresse hos deltagarna.
Samt att det var tydligt att det tar tid och är svårt att lära sig.
 
Som gammal hästtok skrattade jag lite åt kändisarnas kontakt med småttingarna, men förundras samtidigt över att Erik och Jenifer inte gett bättre grundläggande uppläring kring betsling och selning. skulle förövrigt vilken dag som helst byta plats med de som sover i stallet, finns inget mysigare än at ligga där i mörkret och höra hur hästarna rör sig och knaprar på höt
Man vet ju aldrig när det är tv. De kanske får mer hjälp när kameran inte ser.
 
Som gammal hästtok skrattade jag lite åt kändisarnas kontakt med småttingarna, men förundras samtidigt över att Erik och Jenifer inte gett bättre grundläggande uppläring kring betsling och selning. skulle förövrigt vilken dag som helst byta plats med de som sover i stallet, finns inget mysigare än at ligga där i mörkret och höra hur hästarna rör sig och knaprar på höt
Tänkte samma sak.
 
Jag tycker det var lite väl tramsigt och för lite fokus på det som hörde till hästarna. Men shettisarna var URSÖTA och jag skrattade högt åt försöken att tränsa.
 
Har för mig att nästa avsnitt är ikväll.
Då var det russ läste jag..
Så de går från storlek mindre och uppåt.
 
Jag tyckte att det var underhållande. Man får ju räkna med lite trams om man ska nå ut till de ickehästintresserade.

Viktigast för mig var att de visar respekt och hjärta för hästen och det tyckte jag framgick fint.
 

Liknande trådar

Kultur Någon mer som hunnit se första delen? Vad tyckte ni? Det har ju gjorts reklam i flera månader om detta stora projekt från SVT, har de...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 490
Senast: yennork
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 339
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har sett de hittills sända programmen om "Den svenska konsten att döstäda". Jag tycker att de är lite svamliga faktiskt (även om...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Rie
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 086
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp