Störande reklamplats!

I

IIII

Är det fler än jag som uppfattar reklamen som läggs mellan första och andra inlägget i tråden som otroligt störande?

Jag tycker att reklamplatsen överst, på sidan och under inläggen borde räcka till och bli över.
 
Sv: Störande reklamplats!

Anade att en sånhär tråd skulle dyka upp :D För JA! Otroligt störande. Höll på att missa inläggen i en tråd eftersom de inte ens syns under jättereklamen om man inte scrollar. Förstår att det ger intäkter, men tycker det räcker med reklam (och särskilt jobbiga, rörliga sådana) utanför inläggsfältet.
 
Sv: Störande reklamplats!

Jag tycker att dte är mycket bättre att reklamen kommer efter första inlägget, "innan svaren", än att de kommer i mitten, för då kan man tro att det är slut på inlägg.. Kommer reklamen direkt så är det ju naturligt att man kollar under den..
 
Sv: Störande reklamplats!

Ja, jag kommer att lägga av med, eller åtminstone kraftigt dra ned på, att läsa på forumet om den ligger kvar.

Pallar inte med att få reklamen mitt i synfältet sådär.:(
 
Sv: Störande reklamplats!

Ja, jag kommer att lägga av med, eller åtminstone kraftigt dra ned på, att läsa på forumet om den ligger kvar.

Pallar inte med att få reklamen mitt i synfältet sådär.:(

Men jesus, då måste ju Gunnar omedelbart ta bort det reklamutrymmet. Bums.:eek:

Alltså...jag tycker också den är onödigt stor, men hellre en sån stor än en banner under varenda inlägg typ.

Jag tror nog att vi alla vänjer oss, precis som vi gjort tidigare.
Bukebefolkningen är hemskt o-flexibla inför förändringar på sidan.
 
Sv: Störande reklamplats!

KL

Platsen i sig går väl att vänja sig vid, men hellre en smalare banner, kanske som den som nu ligger mellan tråden och svarsrutan. Och så skulle jag gärna slippa allt för snabba rörliga reklamer, som Hammars-bannern jag ser just nu, textbytets blinkande driver mig galen.
 
Sv: Störande reklamplats!

Och jag har jättesvårt för rörlig reklam p.g.a ep och adhd (dvs koncentrationssvårigheter) så det är faktiskt tillräckligt jobbigt med all rörlig reklam som det är - det kommer bli ett helvete för mig om jag ska orka läsa i trådar och möts av en enorm och rörlig reklam"skylt" i varenda en :(
 
Sv: Störande reklamplats!

Ja,jag tycker det är störande. Tog ett tag innan jag fattade att det var inlägg längre ner.
 
Sv: Störande reklamplats!

Alltså, jag förstår ju varför det finns reklam på Buke. Därför försöker jag vara tolerant mot den. Men jag vill också förmedla till Gunnar vad jag tycker att är svårt att tolerera i reklamväg när det nu kommer på tal, just för att det inte ska bli så att man bara blockar all reklam och Buke i längden blir utan de intäkterna.
 
Sv: Störande reklamplats!

Den är vidrig!
Den är enorm och den för buke att gå ännu segare för mig. Får sidan att hacka.


Bort med den :mad:
 
Sv: Störande reklamplats!

Min första tanke var: VA FAN! Det e såå irriteradne med annonser mitt i allt! TA BORT DEN!
 
Sv: Störande reklamplats!

Ja den är väldigt störande, tycker den kan flyttas till längst ner på sidan istället... hellre ha två banners där än en fet under första inlägget.
 
Sv: Störande reklamplats!

Håller med! Har missat måna inlägg pga den reklamen. Trodde inte det fanns några:/
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
792
Senast: Lingon
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 963
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 396
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp