Vi har ställt upp våran vagn på jaktmarken, så att när tiden är inne för att få släppa älghundarna så är den redo. Men vi har redan turats om att vara där på dagarna för att sitta och jobba. 
Kylskåpet gick på batteri en dag och när jag drog igång strömmen efter det så blev batteriet helt överhettat. Luktade inte trevligt kan jag lova... Kopplade bort det och ska ta hem och ladda det med batteriladdaren istället och ev byta ut det mot ett större som maken hade här hemma.
När det började lukta så trodde jag först det var münstern som var dålig i magen
sen blev jag rätt nojig över gasolläcka, kollade så att allt var avstängt etc. vilket det var. Efter lite om och men lokaliserade jag det till batteriet, fick vädra ut ordentligt innan det gick att vara i vagnen igen...
Kylskåpet gick på batteri en dag och när jag drog igång strömmen efter det så blev batteriet helt överhettat. Luktade inte trevligt kan jag lova... Kopplade bort det och ska ta hem och ladda det med batteriladdaren istället och ev byta ut det mot ett större som maken hade här hemma.
När det började lukta så trodde jag först det var münstern som var dålig i magen