Stora Herotråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min sambo som är en man men som spelat en kvinnokaraktär och då även angett kvinna som kön i kontaktinfon, har helt andra upplevelser än du. Han fick ta emot enorma mängder hot och andra otrevligheter när han var kvinna jämfört när han spelar som man.

Jo tack, man får en jävla massa skit. Både jag och min man får hat/sexuella trakasserier. Men hans gamertag/nickname etc. är ett kvinnligt namn, så folk antar att han är kvinna.
 
Lite så.
Min kompis pratar ju med alla typ när han blir lite full. Och konversationerna är skrattretande ibland mellan fulla människor. Själv känner jag mig mest som ett UFO inne på krogen som inte riktigt hör hemma. Att starta en konversation är nästan hopplöst.

Är det den kompisen du går ut med ibland som du upplever att tjejer alltid raggar på honom för att han är lång? Tror till 110% på att det är för att han pratar med människor (och är trevlig även om han är full).
 
Är det den kompisen du går ut med ibland som du upplever att tjejer alltid raggar på honom för att han är lång? Tror till 110% på att det är för att han pratar med människor (och är trevlig även om han är full).

Fast det är ju för att han känner igen folk eller dom honom från fester, osv. Han har ju levt ett hårt krogliv... känner krogvakten, osv. Utan alkohol är han inte så olik mig, möjligtvis lite barnsligare.
Men det kommer ju även fram tjejer han inte har pratat med sen tidigare.
 
Fast det är ju för att han känner igen folk eller dom honom från fester, osv. Han har ju levt ett hårt krogliv... känner krogvakten, osv.
Men det kommer ju även fram tjejer han inte har pratat med sen tidigare.
Fast med en sån kompis har du all möjlighet i världen att skapa nya kontakter?
Anledningen till att han känner så många är ju för att han är bra på att starta och hålla konversationer, antagligen?
 
Fast med en sån kompis har du all möjlighet i världen att skapa nya kontakter?
Anledningen till att han känner så många är ju för att han är bra på att starta och hålla konversationer, antagligen?
Kontakter som inte intresserar mig ja.
Till och med han säger att krogen inte är nåt bra ställe för att träffa någon seriöst. För ligg absolut, han låg ju med allt å alla höll jag på att säga. Han träffade sin tjej via tinder.
 
Kontakter som inte intresserar mig ja.
Till och med han säger att krogen inte är nåt bra ställe för att träffa någon seriöst. För ligg absolut, han låg ju med allt å alla höll jag på att säga. Han träffade sin tjej via tinder.
Nej det kan jag hålla med om. Men med tanke på att tinder inte verkar funka så bra för dig, så kanske du har henne bättre chans i verkligheten?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 919
Senast: ako
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 955
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 332
Senast: Ava22
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp