Stora Herotråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så dom 2-3 av 100 tjejer som du tycker är intressanta - hur bedömer du det? Har du pratat med alla 100? eller hur gör du din validering om det nu inte är utseende?
Inte bara utseende, utan hur dom beter sig också...
Nej ? Det skulle nog inte sända ut så bra signaler om man gick och hejade på alla tjejer på krogen ?
 
Oavsett om jag har AST drag eller inte. Så känner jag inte att en diagnos skulle tillföra mig något :).


Men med en diagnos i bakfickan kan det bli lättare att få det adekvata stöd en behöver. För du behöver ju uppenbarligen någon form av coachning som du kan ta till dig, det här ältandet verkar inte göra mycket för din utveckling inom det sociala..

Var det idag du skulle på dejt? Hur föreberedef du dig? Genom att ställa irrlevanta raggningsfrågor på ett internetforum?
 
Inte bara utseende, utan hur dom beter sig också...
Nej ? Det skulle nog inte sända ut så bra signaler om man gick och hejade på alla tjejer på krogen ?


Det ger nog bättre signaler och gehör än att bara skriva hej till alla tjejer på tinder, på krogen kan du ju iaf läsa av (eventuellt) hur hejandet mottas, så slipper du ju repetera det hejet på tjatande vis tills du får ett trött svar, utan kan gå vidare och vara social med andra och kanske få en kul kväll
 
Men med en diagnos i bakfickan kan det bli lättare att få det adekvata stöd en behöver. För du behöver ju uppenbarligen någon form av coachning som du kan ta till dig, det här ältandet verkar inte göra mycket för din utveckling inom det sociala..

Var det idag du skulle på dejt? Hur föreberedef du dig? Genom att ställa irrlevanta raggningsfrågor på ett internetforum?
Hehe, näe. sant.

Den har varit. Ingen förberedelse alls :)
Näe, buke är väl mest till för att det är kul att diskutera och analysera.
 
Kontakter som inte intresserar mig ja.
Till och med han säger att krogen inte är nåt bra ställe för att träffa någon seriöst. För ligg absolut, han låg ju med allt å alla höll jag på att säga. Han träffade sin tjej via tinder.
Leta rätt på något av dina intressen och gå med i en förening som håller på med dylikt. Gå på deras träffar lite då och då så kanske något händer om inte annat kanske du träffar några nya vänner och det är ju alltid trevligt. Själv träffar jag några av mina närmaste vänner ca 1-4 gånger per år ibland hörs vi på telefon någon gång där emellan med. Men mer än så är det inte. Vi är ändå BFFs... Det hänger ju inte på hur ofta man träffas utan på vad man delar.
 
Leta rätt på något av dina intressen och gå med i en förening som håller på med dylikt. Gå på deras träffar lite då och då så kanske något händer om inte annat kanske du träffar några nya vänner och det är ju alltid trevligt. Själv träffar jag några av mina närmaste vänner ca 1-4 gånger per år ibland hörs vi på telefon någon gång där emellan med. Men mer än så är det inte. Vi är ändå BFFs... Det hänger ju inte på hur ofta man träffas utan på vad man delar.

Jag är med i en förening redan. Men finns få tjejer och inga som intresserar mig.
 
Hehe, näe. sant.

Den har varit. Ingen förberedelse alls :)
Näe, buke är väl mest till för att det är kul att diskutera och analysera.


Fast du verkar ju göra noll analys? Av alla goda råd och tips du fått kan jag räkna på ena handens två fingrar, de råd du verkar ens positivt inställd till, huruvida du tar dom till dig är svårt att avgöra så det är en massa goda råd som går till spillo, bara rakt ut i cyberrymden utan att passera din analysförmåga för fem öre.

Berätta, hur var dejten? Hur kändes den interaktiva biten? Ska ni ses igen eller var det platt fall? Vad pratade ni om?
 
Hehe, näe. sant.

Den har varit. Ingen förberedelse alls :)
Näe, buke är väl mest till för att det är kul att diskutera och analysera.
Varför tror du att du inte lyckas ta till dig något som har skrivits alla år? Och ja, det är samma tips och råd, nu som då.
 
Leta rätt på något av dina intressen och gå med i en förening som håller på med dylikt. Gå på deras träffar lite då och då så kanske något händer om inte annat kanske du träffar några nya vänner och det är ju alltid trevligt. Själv träffar jag några av mina närmaste vänner ca 1-4 gånger per år ibland hörs vi på telefon någon gång där emellan med. Men mer än så är det inte. Vi är ändå BFFs... Det hänger ju inte på hur ofta man träffas utan på vad man delar.


Håller med om detta. Träffade min man (för hundra år sedan förvisso) när jag började med kampsport och han var instruktör. Jag brukar säga att han var den första person att sparka mig i magen, och jag föll! :) det var en jättenätt spark så den gjorde inte ont men träffade så perfekt att jag tappade balansen och gled iväg en bit på golvet ;)
 
Fast du verkar ju göra noll analys? Av alla goda råd och tips du fått kan jag räkna på ena handens två fingrar, de råd du verkar ens positivt inställd till, huruvida du tar dom till dig är svårt att avgöra så det är en massa goda råd som går till spillo, bara rakt ut i cyberrymden utan att passera din analysförmåga för fem öre.

Berätta, hur var dejten? Hur kändes den interaktiva biten? Ska ni ses igen eller var det platt fall? Vad pratade ni om?

Om vi tar krogråden så...
Det är svårt, när det inte ens går att föra en konversation.

Jag hade trevligt :) . Kändes helt Okej och avslappnat. Även om det var hon som pratade mest.
Tror inte vi kommer att ses igen. Skulle vara om hon söker en vän eller så. Hon kändes som en vän eller syster :). Vi pratade mest om hennes jobb... Hon gillade att prata om det och jag gillade att höra om det. Men även prat om träning...
 
Håller med om detta. Träffade min man (för hundra år sedan förvisso) när jag började med kampsport och han var instruktör. Jag brukar säga att han var den första person att sparka mig i magen, och jag föll! :) det var en jättenätt spark så den gjorde inte ont men träffade så perfekt att jag tappade balansen och gled iväg en bit på golvet ;)

Verkar inte helt ovanligt och just det faktum att kvinnor faller för ledarroller.
Hade en kompis som var tränare i ju-jutsu också. Han träffade sin flickvän där.
 
Om vi tar krogråden så...
Det är svårt, när det inte ens går att föra en konversation.

Jag hade trevligt :) . Kändes helt Okej och avslappnat. Även om det var hon som pratade mest.
Tror inte vi kommer att ses igen. Skulle vara om hon söker en vän eller så. Hon kändes som en vän eller syster :). Vi pratade mest om hennes jobb... Hon gillade att prata om det och jag gillade att höra om det. Men även prat om träning...
Hittar man någon man vill prata med så går man till ett hörn där volymen inte är lika hög :) Eller ut. Så har jag iaf alltid gjort.
 
Hittar man någon man vill prata med så går man till ett hörn där volymen inte är lika hög :) Eller ut. Så har jag iaf alltid gjort.

Finns inga hörn på krogen där volymen inte är hög...
Inte på de jag har varit iaf.
Går man ut så hamnar man bland alla rökare. Så där vill jag absolut inte stå :).
Håller mig till dansgolvet på krogen...
 
Eller så går inte min typ så ofta på krogen. Jag ser fler på det lokala gymmet :).

Sluta tänka på folk som ”din typ” eller ”inte din typ”. Halva jävla tråden har vittnat om att de attraherats av, tänt på, haft sex med och haft bra relationer men människor som egentligen absolut inte var ”deras typ”. Och många har dessutom fortsatta lyckliga relationer med personer som absolut inte var ”deras typ”.

Dessutom snävar du in ”din typ” till att gälla enbart utseende.

Du framstår som närmast paniskt rädd att ens prata med någon som ”inte är din typ”
 
Sluta tänka på folk som ”din typ” eller ”inte din typ”. Halva jävla tråden har vittnat om att de attraherats av, tänt på, haft sex med och haft bra relationer men människor som egentligen absolut inte var ”deras typ”. Och många har dessutom fortsatta lyckliga relationer med personer som absolut inte var ”deras typ”.

Dessutom snävar du in ”din typ” till att gälla enbart utseende.

Du framstår som närmast paniskt rädd att ens prata med någon som ”inte är din typ”

Nejrå, prata kan man väl alltid göra :).
Men som sagt... svårt på krogen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 637
Senast: ako
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 898
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 308
Senast: Ava22
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp