Jag rekryterar mycket och har gjort det länge och jag kan trösta dig med att jag inte bryr mig så mycket om nervositet och sådant eller ens vilka svar jag får på frågor (om de är rimliga) utan vilken känsla jag får för personen. Jag försöker också bortse från både adhd och sådana funktionsnedsättningar. Det brukar fungera mycket väl. Sedan är referenserna helt avgörande för min del så där ska man noga tänka sig för vilka referenser man har. Ge inte upp. Snart träffar du på en rekryterare som ändå ser din potential! Ser jag något om hästar i CV:et brukar jag nästan alltid kalla dom till intervju just för att jag vet att hästmänniskor har egenskaper som jag värderar högt, så det hoppas jag du nämner i dina ansökningar.Jag börjar ge upp hoppet lite.
Varit på några intervjuer, klarade mig till intervju 3 på ett ställe, men på tredje intervjun blev jag så nervös att hela jag satt och skakade. Jag sa nog bara fel saker tror jag, visste knappt vad jag hette. Efter det har jag inte hört ett ljud trots att de skulle ringt i början av veckan- så jag förutsätter att jag är bortsorterad.
Det känns liksom så tröstlöst. Jag är för dålig på intervjuer för att få ett jobb verkar det som.