Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ändrar du cv't? Jag kör samma till alla jobb.Har sökt 2 till jobb idag.
Uppdaterat CV't med lite olika verisioner. Håller det relativt kort.
Hur ändrar du cv't? Jag kör samma till alla jobb.
Lyfter fram olika saker jag jobbat med och är bra på beroende på vilken tjänst jag söker.
Vissa saker, min engineer bakgrund är inte lika relevant att lyfta när jag söker ett mer praktiskt jobb som elmontör t.ex.
Då vill jag mer lyfta min elektrikerutbildning och bakgrubd som installatör.
Då förstår jag. Jag har "bara" jobbat med en sakSka väl tillägga att jag söker många olika jobb.
Jag kommer inte vilja gå utan jobb så jag kan tänka mig att ha något under tiden om jag inte nu får precis de jag vill ha från början.
Du hade rätt det var så det var, nu blir det 2 veckors nervöst väntanOm rekryteringen skitit sig sent med flera kandidater så gör man omvärderingar.
Intervju bokad imorgon.Idag dök det upp en väldigt intressant roll som passar min kompetens perfekt och jag tror inte det finns så stor konkurrens på den lokala marknaden med den kompetensen. Ansökan skickad.
Lycka tillIntervju bokad imorgon.
Så surt. I det läget hade jag nog försökt få fatt i personens privata nummer och skickat ett SMS och kollat om det gick att lösa.Lycka till, själv har jag fått problem
De vill ha ref nu rätt omgående men hon som är min chefsref är på semester.
Åh grattis va härligt..Vad är det för jobb?Jag vågar knappt skriva det. Jag har fått jobb![]()
Djurskyddshandläggare. Jag är helt chockad, det är en tillsvidareanställning, med provanställning först givetvis. Jag sökte mest för att fylla ut antalet ansökningar till arbetsförmedlingen. Men... Det måste gått rätt bra för migÅh grattis va härligt..Vad är det för jobb?
Grattis!!!! Äntligen!!!Jag vågar knappt skriva det. Jag har fått jobb![]()
Fast man ska givetvis inte bli störd på sin semester med arbetsrelaterade frågor.Så surt. I det läget hade jag nog försökt få fatt i personens privata nummer och skickat ett SMS och kollat om det gick att lösa.
Jag skulle aldrig få för mig att kontakta en chef eller kollega på deras ledighet med en "vanlig" arbetsrelaterad fråga om de inte uttryckligen gett ok till det innan. Att vara referens är dock något annat tycker iaf jag. Jag är övertygad om att alla referenser jag har haft genom åren hade varit helt ok med att ställa upp som referens även om de har ledigt eller gått i pension om det varit tidsnöd. Ens referenser har man förhoppningsvis en god relation med...Fast man ska givetvis inte bli störd på sin semester med arbetsrelaterade frågor.
Fast man ska givetvis inte bli störd på sin semester med arbetsrelaterade frågor.
Jag tänker att om man måste leta reda på sin chefs personliga telefonnummer så har man inte en nära relation till sin chef.Jag tänker att det beror på helt vad man har för relation till sin chef.
Jag hade absolut kunnat göra det till min nuvarande men absolut inte till min förra chef.
Grattis!Djurskyddshandläggare. Jag är helt chockad, det är en tillsvidareanställning, med provanställning först givetvis. Jag sökte mest för att fylla ut antalet ansökningar till arbetsförmedlingen. Men... Det måste gått rätt bra för mig
Det blir nog kul! Tyvärr helt andra sidan landet jämfört med min man. Men det får vara så ett tag bara.