Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du testar så recensera gärna. Mina rambohuvor är alla mer än fem år gamla men börjar nu samtliga sjunga på sista versen och de har blivit sjukt dyraNågon som testat denna flughuva från Waldhausen?
Rambos med båge är den enda huvan hittills som valacken inte tar av sig direkt. Men denna är halva priset jämfört med Rambos som ändå bara håller max en säsong.
Visa bifogad fil 183866
Om de ändå hade hållt mer än 5 år så hade jag varit överlycklig. Köper två Rambo till valacken varje sommar och de är döda när säsongen är över…Om du testar så recensera gärna. Mina rambohuvor är alla mer än fem år gamla men börjar nu samtliga sjunga på sista versen och de har blivit sjukt dyra
Men åh vad avundsjuk jag blir!Jag shoppade fem st Ramboluvor för 390:-/st nu i helgen när Finntack hade 25 % på det mesta, två till min egen häst och så till flera andra som står i samma stall. Köpte också ett Bucas Smartex-regntäcke för 1700:-.
Oj. Mina har hållit fantastiskt även i unghästflock osv. Men nu har jag tvättat sönder dem typ, materialet börjar ge uppOm de ändå hade hållt mer än 5 år så hade jag varit överlycklig. Köper två Rambo till valacken varje sommar och de är döda när säsongen är över…![]()
Vi har mycket träd i hagen och han kliar sig så öronen på huvan lossnar rätt fort, sedan efter ett tag så lyckas han fixa så det går sönder i pannan där plastskenan kommer ut.Oj. Mina har hållit fantastiskt även i unghästflock osv. Men nu har jag tvättat sönder dem typ, materialet börjar ge upp
Hur tvättar du huvan?Oj. Mina har hållit fantastiskt även i unghästflock osv. Men nu har jag tvättat sönder dem typ, materialet börjar ge upp
I maskin, 30-40 graderHur tvättar du huvan?
Det hoppas jag att den gör för den var inte direkt billig.Säg till om den funkar @Kristall10![]()
Kan väl gå limma ihop till fästet oxå? Jag gjorde en kardborre bit härom veckan, limmade ihop med textillim först sen symaskin sen, men borde ju komma bitvis med att handsy lite runt istf maskin?Jag köpte ett halstäcke för en billig peng, som visade sig vara trasigt trots att säljaren skrivit ”endast provat” i annonsen. Själva halsen är hel, det är fästena som är borta. Tänkte först slänga det men kom på att det borde vara rätt lätt att sätta dit kardborre-fästen som kan träs igenom HW’s halsfästen. Hittar kardborre men inte färdiga kardborre-fästen eller vad man ska säga.
Hade tänkt att limma på dom, då jag sett en tjej på TT använda Biltemas superlim med bra resultat. Men köper jag kardborre behöver dom sys ihop till ett fäste. Och jag har inget att sy mednågra andra tips?
Också sett tipset om Biltemas superlim, tänkt testa det till lite allt möjligtJag köpte ett halstäcke för en billig peng, som visade sig vara trasigt trots att säljaren skrivit ”endast provat” i annonsen. Själva halsen är hel, det är fästena som är borta. Tänkte först slänga det men kom på att det borde vara rätt lätt att sätta dit kardborre-fästen som kan träs igenom HW’s halsfästen. Hittar kardborre men inte färdiga kardborre-fästen eller vad man ska säga.
Hade tänkt att limma på dom, då jag sett en tjej på TT använda Biltemas superlim med bra resultat. Men köper jag kardborre behöver dom sys ihop till ett fäste. Och jag har inget att sy mednågra andra tips?