Stora shoppingtråden IIII

Bukefalos 30 år!

Igår köpte jag en svart soundless-huva som jag har sytt dit kantband och snodd på för att få den precis som jag vill 🥰
20260603_203410.webp

Tycker det är så frustrerande att leta sadel. Har en specifik i tanken och har lyckats hitta 3st men får liksom inte till nått köp. Någon har mycket att göra (ville ha bilder underifrån), en annan har inte återkommit med bomvidden. Vad är det med folk, vill de inte få sålt sina saker? 😫

Har varit i Stockholm och passerar då Börjes i Bro! Kunde inte motstå så fint gammelrosa jerseytäcke till Mini. 😍 köpte 145 så hon får växa i det, Novas i 135 passar perfekt nu.
Är lite putt för jag sålde mitt förra halvblod för 8 år sen, hon hade storlek 145 och flera jättefina täcken, bla en hel Horsewaregarderob, ett equiline fleece och ett schockemöhle som var jättefina. Som jag såklart också sålde. 🫣

Jaja ursäkt att köpa nytt.

IMG_3643.webp

:)Wohoo!

Nu har jag shoppat boots till hästen.

Tyvärr drabbades jag av en bitskada i tummen och först igår fick jag hjälp av prova bootsen på pållan.

Tack för alla era tips, och efter ännu lite mer research föll valet på Flex Boots.

Säljaren till bootsen var väldigt behjälplig när jag skickade bilder på hoven och hon var även toppen när jag nu tog flera bilder när vi provade dem.

Nu är inte den delen på som heter "gaitor", men jag lyckades få helt rätt storlek! Wohoo!!

Bifogade filer

• IMG-20260609-WA0003.webp
    IMG-20260609-WA0003.webp
    131,6 KB · Visningar: 1 044

Tyvärr drabbades jag av en bitskada i tummen och först igår fick jag hjälp av prova bootsen på pållan.

Tack för alla era tips, och efter ännu lite mer research föll valet på Flex Boots.

Säljaren till bootsen var väldigt behjälplig när jag skickade bilder på hoven och hon var även toppen när jag nu tog flera bilder när vi provade dem.

Nu är inte den delen på som heter "gaitor", men jag lyckades få helt rätt storlek! Wohoo!!

Snyggt 👌

Har också flexboots och varit nöjd! Men nu blev hon skodd fram ändå pga väldigt smidigt🙈 och för brodd till vintern.
Har flexboots bak när vi rider där det är stenigt 😃

Har också flexboots och varit nöjd! Men nu blev hon skodd fram ändå pga väldigt smidigt🙈 och för brodd till vintern.
Har flexboots bak när vi rider där det är stenigt 😃
Det så jag tänker. Vi testar nu med detta tills hon blir fyra. En treåring rids så lite ändå.

Sedan kanske man kan ha henne halvskodd och så denna typ av boots bak. Enligt försäljaren skulle 110 passa bak.

Grät nästan en skvätt idag. Har lagt ut 17 schabrak på Vinted. Alla jättefina och som haflingern haft💔 mest storlek cob i dressyrmodell och det ser inte klokt ut på Nova eftersom hon är så tjock 😱 även om de passar sadeln.
Hoppas det säljer eller om jag är för dyr kanske🤔
har nog lika många kvar men de får vara så länge, de kan jag använda. Hoppmodeller och dressyrschabrak i full.

Ett favorit, PS of Sweden Champagne men storlek Cob. Som allt annat jättefint 🙈

IMG_0852.webp

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Bukig importerad unghäst (ej mask)???
  • Dressyrsnackis 21