Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå, så smart!Igår köpte jag en svart soundless-huva som jag har sytt dit kantband och snodd på för att få den precis som jag vill
Visa bifogad fil 186165

Men hallå, så smart!
Var det svårt att sy dit?
Riktigt tjusigt !Inte alls
Sydde förhand och kollade mina schabrak innan för att se ungefär hur de satt stygnen. Blev väldigt bra och de syns inte alls.
Visa bifogad fil 186183
Sydde du för hand?Inte alls
Sydde förhand och kollade mina schabrak innan för att se ungefär hur de satt stygnen. Blev väldigt bra och de syns inte alls.
Visa bifogad fil 186183
Wohoo!
Nu har jag shoppat boots till hästen.
Tyvärr drabbades jag av en bitskada i tummen och först igår fick jag hjälp av prova bootsen på pållan.
Tack för alla era tips, och efter ännu lite mer research föll valet på Flex Boots.
Säljaren till bootsen var väldigt behjälplig när jag skickade bilder på hoven och hon var även toppen när jag nu tog flera bilder när vi provade dem.
Nu är inte den delen på som heter "gaitor", men jag lyckades få helt rätt storlek! Wohoo!!
Har också flexboots och varit nöjd! Men nu blev hon skodd fram ändå pga väldigt smidigtWohoo!
Nu har jag shoppat boots till hästen.
Tyvärr drabbades jag av en bitskada i tummen och först igår fick jag hjälp av prova bootsen på pållan.
Tack för alla era tips, och efter ännu lite mer research föll valet på Flex Boots.
Säljaren till bootsen var väldigt behjälplig när jag skickade bilder på hoven och hon var även toppen när jag nu tog flera bilder när vi provade dem.
Nu är inte den delen på som heter "gaitor", men jag lyckades få helt rätt storlek! Wohoo!!
Det så jag tänker. Vi testar nu med detta tills hon blir fyra. En treåring rids så lite ändå.Har också flexboots och varit nöjd! Men nu blev hon skodd fram ändå pga väldigt smidigtoch för brodd till vintern.
Har flexboots bak när vi rider där det är stenigt![]()
Snygga!!Fyndat ES-skydd och schabrak på Vinted för mindre än vad bara schabraket skulle kostat. Fick skydden idag och dom var i mycket fint skick!Visa bifogad fil 186426
Önskar jag hade obegränsat med plats så jag kunde handla massa nödvändigtFyndat ES-skydd och schabrak på Vinted för mindre än vad bara schabraket skulle kostat. Fick skydden idag och dom var i mycket fint skick!Visa bifogad fil 186426