Kul med en rocky mountain! Vi har ett väldigt trevligt RM sto i stallet som tror hon är en islandshästDet är en hingst, en rocky mountain horse
Lite x-bent på ena fram (han är 1 månad) så jag hoppas såklart det rätar upp sig bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul med en rocky mountain! Vi har ett väldigt trevligt RM sto i stallet som tror hon är en islandshästDet är en hingst, en rocky mountain horse
Lite x-bent på ena fram (han är 1 månad) så jag hoppas såklart det rätar upp sig bara
Jag köpte fem flaskor för tänkte att det nog inte kommer bli så mkt lägre pris någonstans.Köpte två flaskor US på Hööks som hade lite rabatt på dem om man är medlem.![]()
Det är en sån grej som jag alltid brukar köpa på Gekås. 299 flaskan (946 ml) är svårslaget.Köpte två flaskor US på Hööks som hade lite rabatt på dem om man är medlem.![]()
Jo, jag har också gjort det tidigareDet är en sån grej som jag alltid brukar köpa på Gekås. 299 flaskan (946 ml) är svårslaget.
Jag bor inte tillräckligt nära för att det ska vara värt att åka dit enbart för US och jag vet att majoriteten bor ännu längre ifrån. Men bra pris![]()
Min nya rockard har levererats!
Det blev en Tidaholm 203!
Trots att jag tänkt att jag absolut inte skulle ha fler träns har jag impulsköpt ett begagnat Dyonträns för 100 kr
Jag hoppas det är lika fint som det såg ut på bild!
Ja såååå nöjd, även om den bruna inte riktigt stämmer med det tränset och jag trodde det var snabbknäppen. Men niten är snygg även som nit och inte knapp och jag tänker nog inte ta av det särskilt ofta.Så himla snyggt det blev![]()