Stora shoppingtråden IIII

Bukefalos 30 år!

3730.webp

Jag har handlat lite på Vinted, bl.a en visningsgrimma i vitt läder strl minishetland med tillhörande grimskaft som fanns i Finland. Hann komma igår så att jag kunde ha det på visningen idag, behövde bara göra lite extra hål p.g.a. prinsessans minimini-huvud. Rosetterna fick vi på plats 🥳

Fyndade en equiline-grimma för ynka 189kr på ”installningsdagen” 😄
Visa bifogad fil 190490
Åh. Jag klämde och tittade på superfina grimmor i Ponderosa Pine på installningsdagen jag var på i helgen men den fanns bara i ponny och X-full :cry:

Jag fick köpt två säckar foder iaf, och fick en påse hästgodis på köpet. Bra med 20% rabatt och kul att vara med på tävlingar även om jag gissar att jag inte vinner något i år heller 😆

Köpte ett till PS monogram i en favoritfärg, Wine. 😍 hittade på Vinted för 200. Kunde inte låta bli.
Men säljaren måste dränkt det i sköljmedel 🤣 jag är inte ens känslig men det stank! Väl inpaketerat i en sopsäck luktade det ändå i hela paketskåpet. Ligger i tvätten med ättika nu så hoppas de går att få bort de värsta iallafall!

Köpte ett till PS monogram i en favoritfärg, Wine. 😍 hittade på Vinted för 200. Kunde inte låta bli.
Men säljaren måste dränkt det i sköljmedel 🤣 jag är inte ens känslig men det stank! Väl inpaketerat i en sopsäck luktade det ändå i hela paketskåpet. Ligger i tvätten med ättika nu så hoppas de går att få bort de värsta iallafall!
Annars kan du ha det som ett ”rida i skogen schabrak”. Då kan de följa doftspåret i fall du rider vilse eller ramlar av och behöver bli hittad 😉

Hade det illaluktande schabraket på tork inne i lägenheten men fick hänga ut det nu, det stinker fortfarande 😩
Får kanske ta med och rida med det så blir det nog bättre!

Inte shopping för mig men sålt en sadel på Vinted till Polen. Är lite nervös att de blir knas när det är mer pengar än annat jag säljer där. Verkade vara en bra köpare och sadeln är fin, så det borde gå bra!

Jag fick fel färg på Storms täcke. :( Så jag hörde av mig till butiken och kan komma förbi och byta. Smidigt det iaf (men livsfarligt att besöka butiken…)

Jag var helt säker att jag valde grönt, men på beställningen står det blått, så butiken har iaf inte gjort nåt fel.

Inte shopping för mig men sålt en sadel på Vinted till Polen. Är lite nervös att de blir knas när det är mer pengar än annat jag säljer där. Verkade vara en bra köpare och sadeln är fin, så det borde gå bra!
Har ett schabrak påväg till Australien och sålde ett till Polen för nån vecka sen. Det är ju inte så mycket pengar som en sadel, men det brukar gå bra🙈

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka