Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh. Jag klämde och tittade på superfina grimmor i Ponderosa Pine på installningsdagen jag var på i helgen men den fanns bara i ponny och X-full
Annars kan du ha det som ett ”rida i skogen schabrak”. Då kan de följa doftspåret i fall du rider vilse eller ramlar av och behöver bli hittadKöpte ett till PS monogram i en favoritfärg, Wine.hittade på Vinted för 200. Kunde inte låta bli.
Men säljaren måste dränkt det i sköljmedeljag är inte ens känslig men det stank! Väl inpaketerat i en sopsäck luktade det ändå i hela paketskåpet. Ligger i tvätten med ättika nu så hoppas de går att få bort de värsta iallafall!
Bra idé !!Annars kan du ha det som ett ”rida i skogen schabrak”. Då kan de följa doftspåret i fall du rider vilse eller ramlar av och behöver bli hittad![]()
Åh jättefint!Mias schabraket kom igår, sååå nöjd med det. Ignorera hur dåligt sadeln ligger på fetknoppen
.Visa bifogad fil 190675
Ja grått är perfekt till skimmel! Detta kostade 50 pix så är otroligt nöjdÅh jättefint!jag älskar grått men tycker det sällan klär lika bra på mina fuxar som på en skimmel!
![]()
Men!! Vilket kap!Ja grått är perfekt till skimmel! Detta kostade 50 pix så är otroligt nöjd![]()
Då är du ju framför lukten iafHade det illaluktande schabraket på tork inne i lägenheten men fick hänga ut det nu, det stinker fortfarande
Får kanske ta med och rida med det så blir det nog bättre!
Har ett schabrak påväg till Australien och sålde ett till Polen för nån vecka sen. Det är ju inte så mycket pengar som en sadel, men det brukar gå braInte shopping för mig men sålt en sadel på Vinted till Polen. Är lite nervös att de blir knas när det är mer pengar än annat jag säljer där. Verkade vara en bra köpare och sadeln är fin, så det borde gå bra!
Ja till Polen har jag sålt annat tidigare också, de verkar vara en bra marknad på Vinted!Har ett schabrak påväg till Australien och sålde ett till Polen för nån vecka sen. Det är ju inte så mycket pengar som en sadel, men det brukar gå bra![]()