Bukefalos 28 år!

Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var en sväng på Börjes och köpte saltsten, saltstenshållare, några salvor och en hink :)

Men fy vad irriterade, köpte saltstenshållare som är i formen av en liten krubba och då passar inte saltstenen där i ändå :down: tycker de där man klämmer fast saltstenen i är rätt bökiga och trodde den här modellen skulle vara bättre.

Just det, har shoppat ett par UV-benskydd från Horsewear också, jättenöjd med dem!
 
Var en sväng på Börjes och köpte saltsten, saltstenshållare, några salvor och en hink :)

Men fy vad irriterade, köpte saltstenshållare som är i formen av en liten krubba och då passar inte saltstenen där i ändå :down: tycker de där man klämmer fast saltstenen i är rätt bökiga och trodde den här modellen skulle vara bättre.

Just det, har shoppat ett par UV-benskydd från Horsewear också, jättenöjd med dem!
Kolla så du har stenen åt rätt håll. För den passar bara åt ena hållet. Jag hade stora problem sist jag skulle sätta i på första boxen och på andra boxen så vände jag stenen och den passade fin fint så då gick jag tillbaka till första boxen och tog loss den och vände på den och då passade det helt utan våld :o
 
Kolla så du har stenen åt rätt håll. För den passar bara åt ena hållet. Jag hade stora problem sist jag skulle sätta i på första boxen och på andra boxen så vände jag stenen och den passade fin fint så då gick jag tillbaka till första boxen och tog loss den och vände på den och då passade det helt utan våld :o
Menar du den vanliga, klämma modellen? :)
 
Menar du den vanliga, klämma modellen? :)
9B11DCAF-5733-496A-946E-4C1EDB142C19.png

Trodde det var sån modell du menade. Som man bara sätter den ner i. Sånna har jag iallafall
 
Var inom h**ks idag när jag skulle hämta upp sambon efter jobb. Hade räknat med att det skulle vara väldigt utplockat såhär på slutet av rean men lyckades ändå plocka på mig ett schabrak och en tröja. Lyckades motstå en vindjacka dock.

20220808_173536.jpg
 
Fyndade begagnade glittriga fluffiga Eskadronskydd för någon vecka sedan 😁 Jag gillar fluff och dessa är så bra då det bara är fluff runt kanterna och resten av skydden är i mesh så de inte blir så varma.
Gillar egentligen inte glitter så mycket men dessa glittrade lagomt och jag är mycket nöjd. Invigde dem igår men de får bli skydd att ha vid mer speciella tillfällen, vill inte nöta på dem här hemma i skogen där ingen ser oss 😆
Är van att köpa allt i x-full, nu är det small/medium som gäller. Trodde jag hade ett vintertäcke som skulle passa, ett litet 145 som är smalt i bogen, men det var alldeles för stort. Här är det 130/135 som gäller så det får bli lite mer shopping 😇


29BC39C3-0276-4E16-B3C7-473FD81187E8.jpeg
 
Det är farligt att köpa foder. Kom ut med ett extra långt longerspö, ett dressyrspö med bred flärp, ett par gummiboots, ett par stigläder och såklart då den där säcken med lusernpellets jag skulle ha...
 
Du kom iaf ihåg det du skulle in och köpa från första början. Jag har varit med om ett par ggr att jag köpt allt annat än just det jag kom dit för 🙈😂
Det brukar hända mig när jag handlar mat, det är alltid just den där speciella saken som man är där för att köpa som man glömmer, ofta är det något man inte köper så ofta dessutom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
30
· Visningar
3 113
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 484
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 047
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp