Bukefalos 28 år!

Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle också vilja veta hur hög min häst egentligen är. Köptes som 169 cm hög, men tror han är 170+
Ibland tänker jag att jag nog inte vill veta. Kan leva i min naiva drömvärld där hon max är 170 cm. Inte för att det spelar roll egentligen men känns bättre att tänka att hon inte är så stor🤪
Hon ger dock ett rätt stort intryck plus att jag är liten, rätt frekvent någon kläcker hur sig något om att hon ser jättestor ut😅
 
Jag är så grymt sugen på Dyons dressyrträns med lackad remontnosgrimma, men den går ju banne mig inte få tag på NÅNSTANS :rage:

Har tröstat mig med att handla vita damasker och en orange grimma från Back on Track.
 
Kollat Skara Hästsport?
Japp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av med 😅
 
Japp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av med 😅
Instämmer med @Marty det är en riktig (gammal) butik :)
 
Har shoppat en handdukshållare till sadelkammaren. En nackdel med att stå inackorderad är ju att man inte har hur mycket plats som helst och inte kan breda ut sig hur man vill. Man har sin tilldelade plats och så får man göra det bästa av det.

Adobe_Express_20220816_1722330_1.png
 
Idag köpte jag nya tyglar. Efter en ridlektion i regn med biothantyglar som blir hala som snor, ger jag nu upp dem.
Hon som
Höll i lektionen hade passande nog en liten butik på gården. Fick tips om ett par tyglar med läder på ena sidan och invävd gummi på andra. Sen täta stroppar. Kändes mjuka. 599kr, men det får det vara värt.
 
Japp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av med 😅
Det är säkert. Fysiska butiken ligger i Västerås 👍🏻
 
Letar efter mattes fårskinnspadd strl M, till BRA pris. Någon som vet vart jag kan hitta det? Börjes har slut på dem i den storleken tyvärr.
 
Letar efter mattes fårskinnspadd strl M, till BRA pris. Någon som vet vart jag kan hitta det? Börjes har slut på dem i den storleken tyvärr.
B*rjes var det jag tänkte tipsa om, jag har inte lyckats hitta dem till lika bra pris någon annanstans. Har du någon som bor nära en fysisk butik som kan agera köphjälp?
 
Letar efter mattes fårskinnspadd strl M, till BRA pris. Någon som vet vart jag kan hitta det? Börjes har slut på dem i den storleken tyvärr.
Jag tror jag har en om du kan tänka dig begagnad. Vill du kan jag börja leta? Tror den är svart i hoppmodell.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 424
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 513
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 966
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp