Men det är gratis!
Ja men gud, jag har ju använt sånt för förnyelse av medicin innan, måste ha tänkt på något helt annatAppläkar/psykologtjänsterna brukar ingå i högkostnadsskyddet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är gratis!
Ja men gud, jag har ju använt sånt för förnyelse av medicin innan, måste ha tänkt på något helt annatAppläkar/psykologtjänsterna brukar ingå i högkostnadsskyddet.
+1 på den. Det är vidrigt varmt ute, nästan 26 grader i skuggan. Vad det är i solen vill jag inte ens tänka på.Värmen.![]()
Äsch, när jag hade värsta foglossninge och det var halt ute tog jag bilen till postlådan. Inte ens 100 m.Att jag glömde av att köra bilen ner till liljekonvaljerna i skogen när vi kom hem. Så det får bli sen när vi hämtat på skola. Känns urlöjligt att ta bilen när det i vanliga fall tar typ 3-5 minuter att gå ifrån oss men det är för backigt för min gravida kropp kropp.
Har den ingen "snabb-knapp"? Min har en sådan, och då blir programmen drastiskt förkortade. Jag använder alltid den....Min långsamma tvättmaskin. Nått fruktansvärt långsam och särskilt när jag väntar på att den ska bli färdig. Då blir den om möjligt ännu långsammare
Nä, ingen sån knappHar den ingen "snabb-knapp"? Min har en sådan, och då blir programmen drastiskt förkortade. Jag använder alltid den....![]()
Nu nästa störighet, båten gick inte så de fick inte heller åka och kom hem. Felsökning pågår och felet kvarstår, hade felet hittats och kunnat åtgärdas hade vi kunnat åka imorrn istället, men det lutar åt att båten ska lämnas in.Stör mig på min ibs mage som satte igång när vi eg skulle ut å åka båt. Blev inget båt åkande för mig.
vågar inte när man inte vet vart man kan gå på toa å nr 2 är inte kul. så blev kvar hemma, jäkla skit. Hatar min djävla strulmage, som sätter käppar i hjulen.![]()
Ja det låter otroligt störandeKatter borstade + badade och matte duschad så nu är vi alla finaDags att slappa och mysa ner sig lite
![]()