Säsong 6 som precis sänts är sista säsongenJag trodde serien var färdig för flera år sedan?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säsong 6 som precis sänts är sista säsongenJag trodde serien var färdig för flera år sedan?![]()
Har de gjort ett stort uppehåll då? Den gick ju långt före Covid känns det som, eller är jag ute och cyklar?Säsong 6 som precis sänts är sista säsongen![]()
Det stämmer nog, det har dröjt långt mellan säsongerna, iaf dom sista!Har de gjort ett stort uppehåll då? Den gick ju långt före Covid känns det som, eller är jag ute och cyklar?![]()
Jag är bara så himla nyfiken på vad det var som lät??Befinner mig på ett litet pensionat en bit från Stockholm. I rummet bredvid mitt finns något form av maskin som låter högt med ojämna mellanrum. Jag kan inte sovaBörjade vid 23 då jag la mig. Det låter i tio minuter, är tyst i kanske tjugo minuter, sen börjar det igen. Det är ren terror!
Nu började det igen för sjätte gången.
Finns ingen nattportier annars skulle jag kontaktat denna. I morgon ska jag kräva att nästa natt blir tyst annars behöver jag ett nytt rum. Det här är den värsta hotellvistelsen jag någonsin varit med om.
Jag tänker disk-eller tvättmaskin, det gick att höra hur vatten pumpades in. Köket låg i närheten.Jag är bara så himla nyfiken på vad det var som lät??
Jag var öronbarn så jag är uppväxt på antibioticaMin världsbild är krossad!Här har jag gått och trott att jag under mitt 40+ åriga liv aldrig ätit antibiotika. Så läser jag i min hälsobok från BVC, jag har tydligen fått penicillin vid 2!! tillfällen. Första gången när jag var dryga 1 mot öroninflammation och andra gången för kikhosta när jag var 3,5. Var tydligen sjuk i 9 veckor!
![]()
Bestäm vad som passar dig och meddelad att den här tiden åker vi.Släkting som inte svarar på mess. Vi ska åka tidigt imorgon bitti och jag vet fortfarande inte vilken tid hen vill åka. Grrr.
Bestäm vad som passar dig och meddelad att den här tiden åker vi.
Håll tummarna, nu ska jag ta bilen och köra dit för att se om jag tar mig in.Min förbannade tvättstuga!
Efter en massa krångel hela våren då jag fick ta med mig tvätt ner till huset och tvätta där så har bokningen inte fungerat öht för mig. Nu igår så verkade det som det äntligen löst sig och jag kunde äntligen boka en tid. Dörren stod lite, lite på glänt när jag kom ner ikväll så jag slängde in i maskinerna, låste och åkte för att handla. När jag kom tillbaka och skulle ner i tvättstugan igen så fungerar inte minbricka!
Tre maskiner med tvätt och jag tar mig inte in! Som tur var så var en granne hemma när jag knackade på. Vi följdes åt, jag avbokade min tid och han kunde boka istället och dörren låstes upp. Nu ligger tvätten i tumlarna, jag har städat och ställt dörren lite på glänt, MEN någon annan var nere i förråden och har jag otur trycker han till dörren sen när han går ut så jag inte tar mig in igen utan måste knacka på hos grannen igen.![]()
Jag tog mig in men de där jäkla torktumlarna torkar bara mangeltorrt, jag lyckas aldrig ställa in dem. Nu har jag dragit igång dem igen och ska snart åka dit igen.Håll tummarna, nu ska jag ta bilen och köra dit för att se om jag tar mig in.![]()
Varför känner var och varannan människa sig manad att berätta för mig när deras mens börjar?Typ, tjejen i kassan på mitt jobb, eller min chef.... jaha, liksom, vad svarar man ens
![]()