Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chatgpt. Kom upp först i min googlesökning och det som stod var rena tokerier. Handlade om släktförhållanden som inte stämde alls.
Jag vet ju att svaren kan bli hur tokiga som helst, men det är ett bra exempel på att man inte ska acceptera allt rakt av.

Chatgpt. Kom upp först i min googlesökning och det som stod var rena tokerier. Handlade om släktförhållanden som inte stämde alls.
Jag vet ju att svaren kan bli hur tokiga som helst, men det är ett bra exempel på att man inte ska acceptera allt rakt av.
Ja, och så enormt energikrävande - och inte kan man välja bort det heller längre 😢

Ja, och så enormt energikrävande - och inte kan man välja bort det heller längre 😢
Handlar det om Googles AI? Isf funkar det väl fortfarande med -noai eller -ai i söksträngen.

Och det är väl Gemini inte ChatGPT som ger genAI-resultaten.

Handlar det om Googles AI? Isf funkar det väl fortfarande med -noai eller -ai i söksträngen.

Och det är väl Gemini inte ChatGPT som ger genAI-resultaten.
Ah, jag trodde sökningen fortfarande gjordes, bara att inte resultatet visades. Men kunde man få den att inte söka alls med AI så är det ju toppen. Sen är det ju fortfarande ett problem så 99% av befolkningen (lågt räknat) inte kommer stänga av det…

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund