Hon har inte varit online på längeVi har ju en här på buke som virkar söta djur (jag har 3st) om jag nu bara kan komma på vem det var![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har inte varit online på längeVi har ju en här på buke som virkar söta djur (jag har 3st) om jag nu bara kan komma på vem det var![]()
@godisklubba va?Vi har ju en här på buke som virkar söta djur (jag har 3st) om jag nu bara kan komma på vem det var![]()
Så var det ju

Neeej, dom är fasiken djävulens påfundJag var i skogen med hundarna och har precis mördat säsongens första älgloppaJag älskar höst men dom där satans odjuren förstör allt.
Ja verkligen. Man tror man ska njuta av en tur i skogen och istället så kryper det överallt och man håller på å få psykbryt. Och har man otur följer dom jäkla asen med hem åxå.Neeej, dom är fasiken djävulens påfund
Samma med SLU.Att man från UU inte längre får fysiska examensbevis...
Ja, och så enormt energikrävande - och inte kan man välja bort det heller längreChatgpt. Kom upp först i min googlesökning och det som stod var rena tokerier. Handlade om släktförhållanden som inte stämde alls.
Jag vet ju att svaren kan bli hur tokiga som helst, men det är ett bra exempel på att man inte ska acceptera allt rakt av.
Ja, det stämmer att det var jag. Vad kul att du kommer ihåg det för det är ju många år sen nu, säkert 6-7 år sen eller något sånt!
Chatgpt. Kom upp först i min googlesökning och det som stod var rena tokerier. Handlade om släktförhållanden som inte stämde alls.
Jag vet ju att svaren kan bli hur tokiga som helst, men det är ett bra exempel på att man inte ska acceptera allt rakt av.
Handlar det om Googles AI? Isf funkar det väl fortfarande med -noai eller -ai i söksträngen.Ja, och så enormt energikrävande - och inte kan man välja bort det heller längre![]()
Ah, jag trodde sökningen fortfarande gjordes, bara att inte resultatet visades. Men kunde man få den att inte söka alls med AI så är det ju toppen. Sen är det ju fortfarande ett problem så 99% av befolkningen (lågt räknat) inte kommer stänga av det…Handlar det om Googles AI? Isf funkar det väl fortfarande med -noai eller -ai i söksträngen.
Och det är väl Gemini inte ChatGPT som ger genAI-resultaten.
Supportrar?Att supportar i skolor nu förtiden bara är prydnad så man kletar tuggummi på soffor. Jo men så trevligt vi har en tröja använd 1 ggn som skiten inte går bort från. Ja jag har haft skiten i frysen det hjälper inte.