Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som vanligt när det bjuds på smörgåstårta på jobbet så måste en eller flera personer fråga de som väljer att inte ta MEN ÄTER DU INTE SMÖRGÅSTÅRTA?!?!?! Ena kollegan har nu svarat tre personer att nej, han ska ta till lunch istället för till frukost. Mig har de tack och lov slutat fråga men det tog några gånger 😵‍💫

Min katt som under loppet av ca 40 minuter tagit in två möss i två omgångar.
Skrikit och meddelat sina fångster och därmed tappat fokus och de levande mössen har lyckats fly nånstans. Ena i köket den andre vete tusan.

Ja ja familjen växte tydligen nu med två till individer 🙄

Bokar hotell i Dublin, har valt två som verkar bra. Det ena hotellet nekar mitt kort gång på gång utan att jag förstår varför medan det andra accepterade det direkt.
Vet inte om det är problem med bokstaven ö i förnamnet? Har en sån där exotisk bokstav i efternamnet också, har haft många problem utomlands med det.

På alla fina hus på fd gårdar som är avstyckade med enbart några tusen kvm mark till.
Tänk vad de hade kunnat göra hästfolk lyckliga om de styckat av dem med några hektar i stället.
När pappa och farbror sålde farmors gård så blev den uppstyckad av den som köpte. Gården blev snabbt till salu som hästgård. Men det fanns inte nån mark till. Jättetråkigt. Dessutom renoverade dom huset så det blev oigenkännligt. Är inte riktigt 100 på att det gick rätt till då huset är k-märkt dessutom. Sen var det till salu igen. Önskar jag hade haft pengar att köpa stället.

Jag var jättebesviken på första säsongen. Är andra bättre?
Jag gillar säsong ett, så kanske fel person att säga något om den är bättre. Jag hade en sak jag störde mig på i säsong ett som jag nu har kommit över å stör mig på en annan sak i säsong två. Men båda har med samma "del" att göra så att säga. Jag har gillat säsong två hittills.

Mitt hår är tjockt och ganska lockigt, vilket väl kan vara fint. Men om det inte får den vård det önskar så blir det ett fluff :cautious:. Det är längre nu än det varit på ett bra tag, nog fanns det flera orsaker till att det fick vara kort. Jag är måttligt engagerad till att göra en massa saker med det, så nu är det ett något varierande kaosartat fluff :meh:

Mitt hår är tjockt och ganska lockigt, vilket väl kan vara fint. Men om det inte får den vård det önskar så blir det ett fluff :cautious:. Det är längre nu än det varit på ett bra tag, nog fanns det flera orsaker till att det fick vara kort. Jag är måttligt engagerad till att göra en massa saker med det, så nu är det ett något varierande kaosartat fluff :meh:
Olja toppar och längder!
Ej hårbotten.

En ytlig störning men mina fräknar nu i sommar har verkligen exploderat. Trots att jag närmast undvikit solen.
Brukar annars ha lite på nosen och kinderna men nu är de överallt.
Speciellt de runt munnen stör mig som tusan varje gång jag går förbi en spegel.
Så fult :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII