Gaza stad, antar jag att det ska vara.Gasenstad??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gaza stad, antar jag att det ska vara.Gasenstad??
Vapenvila textades rätt och slätt som vapen också. Och för er som inte visste så textar man Daniel Riazat som Daniel elia.Gaza stad, antar jag att det ska vara.
Jag såg alla avsnitt på en dag. Lång väntan väntar.Tittade klart på Wednsday del 1 av säsong 2. Nu måste jag vänta till september för del 2. Varför ska dom envisas med att dela upp det på detta viset för?
Jag var jättebesviken på första säsongen. Är andra bättre?Tittade klart på Wednsday del 1 av säsong 2. Nu måste jag vänta till september för del 2. Varför ska dom envisas med att dela upp det på detta viset för?
Vårat gama 8-bit startar varje gångHåller verkligen med dig.
Är så skönt när något barn vill spela Nintendo. Trycka på ON-knappen så är det igång även om det stått orört i flera år.
Det stör jag mig på varje gång jag hämtat ut paket och får den där jäkla notisenJa! Och när man hämtar på utlämning - nej, ni har inte levererat ett paket till mig, ni levererade det till servicestället. Men jag är nöjd med dem som gav mig paketet ni lämnat där![]()
Exakt så!Det stör jag mig på varje gång jag hämtat ut paket och får den där jäkla notisen"Vi har nyss levererat ett paket till dig" NEJ DET HAR NI INTE
![]()
Nä inte direkt tycker jag. Men det funkar att slökolla på.Jag var jättebesviken på första säsongen. Är andra bättre?
När pappa och farbror sålde farmors gård så blev den uppstyckad av den som köpte. Gården blev snabbt till salu som hästgård. Men det fanns inte nån mark till. Jättetråkigt. Dessutom renoverade dom huset så det blev oigenkännligt. Är inte riktigt 100 på att det gick rätt till då huset är k-märkt dessutom. Sen var det till salu igen. Önskar jag hade haft pengar att köpa stället.På alla fina hus på fd gårdar som är avstyckade med enbart några tusen kvm mark till.
Tänk vad de hade kunnat göra hästfolk lyckliga om de styckat av dem med några hektar i stället.
Jag gillar säsong ett, så kanske fel person att säga något om den är bättre. Jag hade en sak jag störde mig på i säsong ett som jag nu har kommit över å stör mig på en annan sak i säsong två. Men båda har med samma "del" att göra så att säga. Jag har gillat säsong två hittills.Jag var jättebesviken på första säsongen. Är andra bättre?
Olja toppar och längder!Mitt hår är tjockt och ganska lockigt, vilket väl kan vara fint. Men om det inte får den vård det önskar så blir det ett fluff. Det är längre nu än det varit på ett bra tag, nog fanns det flera orsaker till att det fick vara kort. Jag är måttligt engagerad till att göra en massa saker med det, så nu är det ett något varierande kaosartat fluff
![]()
Någon särskild olja man bör använda? Jag har gjort linfröextrakt (alltså det där kletet som blir, känns lite som pälsglans) och det tycker det om, jag saknar bara engagemang till att göra det kontinuerligt.Olja toppar och längder!
Ej hårbotten.