Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fruktansvärt! Så glad att jag blev tipsad om p-sprutor.Nu sitter jag här och stör mig på mens. Vad ska det vara bra för?
Dåligt att det inte står i porten!Kommer inte in i hissen och kommer därför inte åt telefonnumret. Står inte heller något i porten![]()
Efter lång tjänst som rekryterande chef är jag böjd att hålla med. Det finns uns av information i resultaten men inte värt kostnaden och tiden för alla inblandade. Det enda som haft riktigt värde är observationen av den erfarna personlighetstestaren hur personer har angripit och försökt lösa testerna, men jag tror det hade varit betydligt mer effektivt att baka in det i intervju + arbetsprov.Personlighetstest i jobbsökning. Tillåt mig att tvivla på relevansen.
Har också gjort personlighetstest när jag sökt jobb i kassa på mataffär.Personlighetstest i jobbsökning. Tillåt mig att tvivla på relevansen.
Och då går de kanske miste om en perfekt kassapersonal. Skulle kunna vara såHar också gjort personlighetstest när jag sökt jobb i kassa på mataffär.
Det måste ha gått helt otroligt dåligt för nu får jag "vi-är-inte-intresserade"-mail direkt efter någon timma
Och så får man inte göra om det på 2 år![]()
Min psychotå. Blev broddtrampad för snart 40 år sen och har haft nageltrång sen dess. Skulle fixa till den idag och en tredjedel av nageln lossnade. Tyvärr inte den delen som vuxit fast i nagelbandet och det gör ont att dra bort den.![]()
![]()
Drog den själv, behövde gå ut till hästarna.Gör du det själv eller hos en medicinsk fotvårdare? Går säkert att få lokalbedövning.
Ja jobbsök...Personlighetstest i jobbsökning. Tillåt mig att tvivla på relevansen.