I hotellrummen är det ofta tandkrämsstänk på spegeln, kaklet, toadörren, fönstren och rullgardinerna.Hur lyckas man ens skvätta tandkräm på spegeln?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I hotellrummen är det ofta tandkrämsstänk på spegeln, kaklet, toadörren, fönstren och rullgardinerna.Hur lyckas man ens skvätta tandkräm på spegeln?![]()
Baa, baa, black sheep, have you any wool?Går bä bä vita lamm annorlunda på engelska? Kan iofs googla själv.
Lammet är svart och sen har man tagit bort andra versen verkar det som.
Lite störande för sjunger den på svenska och har själva musiken i bakgrunden men den går ju fel!
Måste vara en förkortad version vi lyssnat på.Baa, baa, black sheep, have you any wool?
Yes, sir, yes, sir, three bags full;
One for the master, and one for the dame,
And one for the little boy who lives down the lane.
Och då blir den svenska versionen_
Baa, baa, white lamb, have you any wool?
Yes, yes, dear child, my sack is full.
Holiday coat for Father, and Sunday skirt for Mother,
And two pair of socks for little, little brother
Hur skvätter man INTE tandkräm på spegelnHur lyckas man ens skvätta tandkräm på spegeln?![]()
Man stänger munnen och står inte framför spegelnHur skvätter man INTE tandkräm på spegeln![]()
Det går väl inte att stänga munnen? Då kan man ju inte stoppa in en tandborsteMan stänger munnen och står inte framför spegeln![]()
![]()
Jag har upptäckt att det blir mindre skvätt med eltandborsten än med den handdragnaDet går väl inte att stänga munnen? Då kan man ju inte stoppa in en tandborste
Jag tycker också att det är lättare att svepa av spegeln med en microtrasa än att städa hela badrummet.
Så nä, jag är nog bara ovanligt bredkäftat skapt![]()
Ös bort vätska och ersätt med imat?Gjorde oätbar mat från ett nytt recept, på tok för salt och vattnigt. Inte roligt att ha lagt en massa pengar på ingredienser och så blir det såhär.
Öste bort vätska, men hade inget att ersätta den med. Blev ändå vattnig och salt. Men lyckades få i mig lite mat tillslut iaf, men resten av portionerna lär bli kvar i kylen tills de blivit dåliga har jag en känsla av tyvärr.Ös bort vätska och ersätt med imat?
Vad för uselt har du lagat? Om du vill ha förslag alltsåÖste bort vätska, men hade inget att ersätta den med. Blev ändå vattnig och salt. Men lyckades få i mig lite mat tillslut iaf, men resten av portionerna lär bli kvar i kylen tills de blivit dåliga har jag en känsla av tyvärr.
Du hade ingen potatis hemma? Man brukar kunna lägga ner det så suger de åt sig saltet.Öste bort vätska, men hade inget att ersätta den med. Blev ändå vattnig och salt. Men lyckades få i mig lite mat tillslut iaf, men resten av portionerna lär bli kvar i kylen tills de blivit dåliga har jag en känsla av tyvärr.
https://www.ica.se/recept/marry-me-halloumi-750319/Vad för uselt har du lagat? Om du vill ha förslag alltså![]()
Nix! Men tack för tipset!Du hade ingen potatis hemma? Man brukar kunna lägga ner det så suger de åt sig saltet.
Har man eltandborste så flyger det konstant tandkräm så det är inga problem att gegga ner en spegel.Ja du det är för mig en gåta. Jag har helt ärligt testat att stå med helt öppen mun, lutat mig mot spegeln och stått med min elektriska tandborste och "viftat" runt i munnen
Jag är normal jag lovar..![]()
Vad synd att det inte blev bra, det låter ju jättegott! Går det inte ha i någon typ av philadelphia eller annan färskost så att den blir mer krämig och mindre salt istället för vattnig? Kanske går det ha i tärningar av pumpa eller sötpotatis till liknande effekt?https://www.ica.se/recept/marry-me-halloumi-750319/
På tok för mycket vätska i receptet och blir för salt med all ost och buljongen.
Tips! Läs kommentarerna till receptet nästa gånghttps://www.ica.se/recept/marry-me-halloumi-750319/
På tok för mycket vätska i receptet och blir för salt med all ost och buljongen.