Kom på det. När jag hade skrivit...Man får ta i beaktning att det är en timmes skillnad i tid hos mig.Det spelade för övrigt ingen roll att jag väntade, jag vaknade fyra ändå.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom på det. När jag hade skrivit...Man får ta i beaktning att det är en timmes skillnad i tid hos mig.Det spelade för övrigt ingen roll att jag väntade, jag vaknade fyra ändå.
![]()
Jag har flera oöppnade hemma om du har vägarna förbi norra Sthlm.Att det inte finns xylocain gel att få tag på i hela Storstockholm. Och att apoteken inte kan samarbeta med varandra.
Avregleringen suger.
Den är restnoterad från tillverkaren.
Nåja det är bara att tiga och lida
Är det den vanliga receptfria? Apotea har de i lager (jag beställde igår). Hjälper ju inte nu och idag men om du behöver även framåtAtt det inte finns xylocain gel att få tag på i hela Storstockholm. Och att apoteken inte kan samarbeta med varandra.
Avregleringen suger.
Nä den går på recept men ska ta hjälp av @clusiaÄr det den vanliga receptfria? Apotea har de i lager (jag beställde igår). Hjälper ju inte nu och idag men om du behöver även framåt
Den här? https://www.apoteket.se/produkt/xylocain-salva-5-procent-10-g-tub-51420/Att det inte finns xylocain gel att få tag på i hela Storstockholm. Och att apoteken inte kan samarbeta med varandra.
Avregleringen suger.
Det ska vara xylocain gelDen här? https://www.apoteket.se/produkt/xylocain-salva-5-procent-10-g-tub-51420/
Finns i webblager. Fast du kanske ska ha annan fp eller styrka?
Edit: sen på bollen
Det funkar inte att kolla historiken? Det brukar jag göra när jag råkat stänga mer än jag ville.Kom åt att stänga ner ett fönster i webbläsaren och ingen av de vanliga tricksen fungeradeAlltid det där jag har flikar i grupper och allt... Visst, jag kan klara mig utan att se den där youtubevideon med en låt jag aldrig hört men ca 15 flikar planerade recept att baka där inget var "bokmärken" suger
![]()
Nope, alla flikar var inte uppdaterade nyligt tyvärr och då är det svårt att veta exakt vad jag ska leta efter. Brukar gå att panikstarta om datorn och/eller välja att återöppna nyligen stängda flikar men där fanns det inteDet funkar inte att kolla historiken? Det brukar jag göra när jag råkat stänga mer än jag ville.
Slå absolut av TV'n och kanske ha på något lågt, lugnt ljud istället om du inte vill ha det helt tyst? Jag brukar sätta igång en ljudbok juust så högt att jag hör den, mer ett mummel...Kan icke sova. Är klarvaken och kroppen vill inte varva ner.
Brukar somna till tvn men nu funkar det tydligen inte. Kanske ska prova slå av den.![]()
Vände på mig i sängen och lät tv:n vara på. Bytte till ett lugnare program. Somnade nästan direkt.Slå absolut av TV'n och kanske ha på något lågt, lugnt ljud istället om du inte vill ha det helt tyst? Jag brukar sätta igång en ljudbok juust så högt att jag hör den, mer ett mummel...
Håller med. Har inte blivit matförgiftad men fick hårstrån i maten. Aldrig mer Chopchop!Stör mig på den äckligaste matkedjan i Sverige. Chopchop. Fattar inte att folk äter där frivilligt.
Igenkänningen på denna. Som tur var jag inte gravid vid min matförgiftning.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vrr33w/mikaela-matforgiftad-pa-chopchop-fick-gora-kejsarsnitt