För mig dyker det upp som inlägg på FB. Vill man läsa vidare hamnar man där.Alltså vad ÄR det egentligen? Är det ett forum?
Har aldrig klickat mig vidare efter att jag läst det jag ville läsa så vet inte mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig dyker det upp som inlägg på FB. Vill man läsa vidare hamnar man där.Alltså vad ÄR det egentligen? Är det ett forum?
Metas svar på Twitter/XAlltså vad ÄR det egentligen? Är det ett forum?
Det är ingen störande information.
Det är tonen som stör mig. Det känns som ett barskt pekfinger i luften. Plus att det varken finns linjer på golvet eller lätt tillgänglig handsprit längre.
Hade gått att lämna informationen på ett vänligare och välkomnande sätt.
/tanten - som hållit kurser i värdskap och bemötande![]()
Ja, jag har också fått upp det FB men aldrig riktigt förstått vad det rör sig om.Metas svar på Twitter/X
Har man facebook dyker det upp som förslag hela tiden eftersom Meta vill locka över en dit också
Då gissar jag att det är en lite äldre lapp som sitter kvar sedan tidigare? Jag har en utanför mitt kontor om att man ska hålla avstånd, har låtit den sitta där i de snart tre år jag jobbat där.Det är ingen störande information.
Det är tonen som stör mig. Det känns som ett barskt pekfinger i luften. Plus att det varken finns linjer på golvet eller lätt tillgänglig handsprit längre.
Hade gått att lämna informationen på ett vänligare och välkomnande sätt.
/tanten - som hållit kurser i värdskap och bemötande![]()
Förklarar varför jag aldrig hört talas om det, använder ju inte FB.Ja, jag har också fått upp det FB men aldrig riktigt förstått vad det rör sig om.![]()
Jag pratade med de i kassan. De vågade inte ta ner lappen utan att fråga hyresvärdenDå gissar jag att det är en lite äldre lapp som sitter kvar sedan tidigare? Jag har en utanför mitt kontor om att man ska hålla avstånd, har låtit den sitta där i de snart tre år jag jobbat där.
Informationen är rak och tydlig tycker jag.
Nu vet duJa, jag har också fått upp det FB men aldrig riktigt förstått vad det rör sig om.![]()
Nu vet jag att jag absolut inte ska klicka!Nu vet du![]()
ExaktNu vet jag att jag absolut inte ska klicka!![]()
Du är inte ensam...Stör mig på min långsinthet.
Kan störa mig på oförrätter från jättelänge sedan. Orimligt.
Jösses, vissa blir aldrig vuxna...Vuxna människor som håller på med utfrysning av andra pga att denne valde att sätta sig brevid någon i klassen som "inte tillhör" gruppen och dessutom hade mage att prata med personen!
Jag. Orkar. Inte!
Sån var sambon också. Kunde säga typ "honom är jag sur på, jag minns inte varför men jag minns att jag ska vara sur på honom". En annan kan inte vara irriterad i mer än typ 30 minStör mig på min långsinthet.
Kan störa mig på oförrätter från jättelänge sedan. Orimligt.
Oj. För mig är det där en papperslapp med högst neutral information, jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att nån skulle kunna störa sig på det.
/Irrbloss - som uppskattar raka rör och tydligen aldrig kommer lära sig det där med "tonfall" i text![]()
Min mamma var sur i över 50 år på sin lillebror för att deras mamma alltid tog honom i försvar när han skyllde på sina syskon (när han gjort något) som barn... höjden av långsinthet liksomSån var sambon också. Kunde säga typ "honom är jag sur på, jag minns inte varför men jag minns att jag ska vara sur på honom". En annan kan inte vara irriterad i mer än typ 30 min![]()
Precis. Inte i en vanlig, ombonad och dekorerad restaurang.Jag gillar också raka rör men även jag uppfattar den lappen som mer av ett pekfinger än nåt annat. Men det är väl också vad jag förväntat mig i en sjukhusbespisning.