Degenerativa skador på perineussenan. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt ofta kan de heller "inte relatera" till en kvinnlig huvudkaraktär och är upprörda över det. Hur det nu kan vara mer relaterbart att vara en orc, jättemusklad superhjälte eller medeltida krigsherre.Ett datorspel (eller två, kanske är mer korrekt) som jag spelat i 24 år (herregud va gammal jag börjar bli) släppte igår att de har börjat utveckla en tredje del i serien. (Detta är jag naturligtvis inte något jag stör mig på alls, bara bakgrunden).
De visar bilder på lite concept art, några sekunders video på hur spelet kommer se ut och pratade om var/när/hur spelet utspelar sig osv.
Och flera män uttrycker sitt förakt och hat mot att en kvinnlig figur i spelet inte är tillräckligt sexig/snygg.
Wtaf? Det är några påhittade pixlar på en skärm. Det är också, hittils, högst oklart om karaktärern är en PC (och att man då kan ändra utseendet, iaf om man tänker till hur de andra spelen hanterar möjligheten att styra utseendet på sina gubbar) eller en NPC (i vilket fall man inte behöver titta på karaktären alls).
Vissa (mestadels män, verkar det som) borde få sitt internetkörkort (och rättigheten att ha tillgång till internet) tillbakadraget.
Fast att de kan relatera till att vara en orc är trots allt ganska förståeligt. Många är lite orciga av sig tycker jag.Väldigt ofta kan de heller "inte relatera" till en kvinnlig huvudkaraktär och är upprörda över det. Hur det nu kan vara mer relaterbart att vara en orc, jättemusklad superhjälte eller medeltida krigsherre.
Okej sant!!Fast att de kan relatera till att vara en orc är trots allt ganska förståeligt. Många är lite orciga av sig tycker jag.
Samma jag slet sönder förra vintern, gammal skada sedan ungdomen när jag hoppade baklänges från en stege för att jag var för lat att kliva ner i slutet av arbetsdagen på ett bygge. Lasern jag tog ner höll, jag gjorde det inte efter att ha landat med foten på ett rör som stack upp ur valvet.Degenerativa skador på perineussenan.![]()
Fasen vad surt.Samma jag slet sönder förra vintern, gammal skada sedan ungdomen när jag hoppade baklänges från en stege för att jag var för lat att kliva ner i slutet av arbetsdagen på ett bygge. Lasern jag tog ner höll, jag gjorde det inte efter att ha landat med foten på ett rör som stack upp ur valvet.![]()
Jaaaa!! Särskilt störigt när frågeställaren har vänt sig till en annan källa, t ex en grupp av personer som är mer eller mindre intresserade av/kunniga inom området. "Jag kan ingenting men jag kopierade din text till en opålitlig källa. Här är hur den svarade ..." Jaha men om du själv inte kan bidra så skit i det då?!?”Jag frågade ChatGPT” Nej snälla gör inte det…
Jag håller med och då har jag ändå kört mc sen 1990 fram till för ett par år sen.Varför VARFÖR måste motorcyklar låta så högt!
Dvs inte alla men vissa låter så högt att huset skakar
Min länsväg är lite kurvig och backig och emellanåt kommer mc-karavaner tuffande förbi. Det är helt ok. Men de där snabba enskilda cyklarna som kör fort, låter högt och genar i kurvorna - de hade jag gärna avstått.
För att det är fantastiskt!Varför VARFÖR måste motorcyklar låta så högt!
Påminner mig nu senast jag var ute och körde långt.Fortsätter min irriterade och arga dag med att jag nästan blev prejad av en lastbil för en liten stund sen på motorvägen. Jag skulle köra om och den svajar och sen är den över en bit på min sida. Sen hamnade den rätt så jag kunde köra förbi. Lite lätt obehagligt när man är på väg om och man måste bromsa för att inte bli krossad