Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen. Asså jag fattar att B-kändisar har räkningar att betala och så men sånna som Foppa borde klara sig ändå.Kändisar som gör reklam för spelbolag
Om det finns grader i helvetet gällande den biten så bör mångmiljonärer som till exempel Foppa hamna på den varmare sidan.
Riktigt oskönt att vara stenrik och ändå sälja ut sig för något som drar ner så oerhört många människor i skiten.
Det finns skådespelare jag inte längre tål att se i filmer efter att de sålt sig till djävulen. Är de med i pjäser köper jag inte biljetter. Tragiskt att fronta en verksamhet som skor sig på utsatta människor och göra detsamma.Kändisar som gör reklam för spelbolag
Om det finns grader i helvetet gällande den biten så bör mångmiljonärer som till exempel Foppa hamna på den varmare sidan.
Riktigt oskönt att vara stenrik och ändå sälja ut sig för något som drar ner så oerhört många människor i skiten.
Hela jävla brevlådanAtt reklam som kommer från ett parti inte räknas som reklam, utan som "samhällsviktig information"...
Fast det ingår i en demokrati, att de partier som finns, ska kunna berätta om vad de tycker.Att reklam som kommer från ett parti inte räknas som reklam, utan som "samhällsviktig information"...
Det enda skillnaden mellan sociala medier och det jag får hem i brevlådan, är att det kräver mer ansträngning från min sida att bli av med skräpet.Fast det ingår i en demokrati, att de partier som finns, ska kunna berätta om vad de tycker.
Eller tycker du att folk enbart ska nås av politiska idéer och valmanifest/budskap via sociala medier, där algoritmerna styr vad man exponeras för?
Ju mer man råkar ha satt sig i en specifik "bubbla" i sociala medier, desto mer ensidigt blir det.
För annars riskerar man ju att det blir lite som att kasta pil med ögonbindel när man ska rösta...
En hamster sover dessutom helst under dagarna och vaknar oftast när det är mörkt.Stör mig på en kollega som sitter i matsalen och pratar om att hon ska köpa hamster eller fiskar för att underhålla sina katter så dom har nått att se på/leka med under dagarna. Hon har inget intresse själv av varken hamster eller fiskar så dom ska skaffas enbart för underhållning för katterna.
Hittat källan!!Blomflugor![]()
Plötsligt är huset invaderat. De är i badrummet, på kontoret och framförallt i köket.
komposthinken står ute. Likaså skräphinken under diskbänken. Häller kokande vatten i avloppet varje morgon. Ingen frukt inne. Allt står på altanen.
Har sirap-vinägerfat i köket. Tömmer svart flugsoppa i avloppet.
Ändå är det hundatals, tusentals överallt.
Tipsa om katt-teve? Eller en slags lekplaskdamm med djur som rör sig? Inga verkliga djur som stressas eller måste hanteras.Stör mig på en kollega som sitter i matsalen och pratar om att hon ska köpa hamster eller fiskar för att underhålla sina katter så dom har nått att se på/leka med under dagarna. Hon har inget intresse själv av varken hamster eller fiskar så dom ska skaffas enbart för underhållning för katterna.
Förhoppningsvis så inser hon att det är osmart med djur som leksaker till djur. Hon har inget eget boende än heller. En annan kollega sa till.Tipsa om katt-teve? Eller en slags lekplaskdamm med djur som rör sig? Inga verkliga djur som stressas eller måste hanteras.