storlek på täcken på börjes

jassica

Trådstartare
.. ja som rubriken lyder, hurdana är de i storlekarna, stora, små, normala?

Täcket i fråga är ett flugtäcke med hals, och pållen min varierar mellan 145- 155

Sv: storlek på täcken på börjes

Jo, men inte just flugtäcken. De täcken jag har köpt har varit helt normala i storlekarna. Jag har endast köpt 135, men dom har alltid passat. Ulltäcket är dock VÄLDIGT stort i halsen. En liten varning bara om du skulle få lust o köpa det:)

Okej, ja men då kör jag på 155, får väl i värsta fall krångla och skicka tillbaka, och då får man det väl lagomt när flugorna gått i ide..
Tack för ditt svar!

de är stora i stroleken! Min ena häst som brukar passa perfa i 135 har mer än väl gott om utrymme kvar , vilket jag tycker är bra. Detta gäller dock himalya täckena

ja jag beställde iförrgår så jag tog 155, så hoppas det passar.

Dock fick jag ett mail att täcket inte kommer förens v.26 och att de skickar det då, och jag beställde massa andra grejer, skickar de allt då, eller skickar de täcket för sig så jag åker på mer fraktkostnad?

ja jag beställde iförrgår så jag tog 155, så hoppas det passar.

Dock fick jag ett mail att täcket inte kommer förens v.26 och att de skickar det då, och jag beställde massa andra grejer, skickar de allt då, eller skickar de täcket för sig så jag åker på mer fraktkostnad?

jag har också beställt flugtäcke därifrån!! Fick också besked om att de inte inkommer förrän vecka 26...behöver ett till min shettis som har stl 85...hoppas det kommer passa...

men de borde väl vänta med att skicka de andra grejerna du beställt så du slipper extra frakt? känns ju onödigt att betala extra frakt när du ändå beställt därifrån...och täckena kommer ju relativt snart!

Ja jag fick ett mail av dem att det blir samma fraktkostnad.

kanske du och jag beställt samma täcke, ett grönt?

Liknande trådar

Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
19
· Visningar
1 843
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: sweep
·
Utrustning Hej ni med mer koll än mig! Är på jakt efter ett ca 100g täcke till varmblodstravarn. Mailade S-gård med bilder och fick Rhino som rek... 2
Svar
25
· Visningar
3 403
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som... 2
Svar
20
· Visningar
2 486
Senast: blayenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka