Strömsholm/Flyinge

Q

Qudexco

hej nu sitter jag här och funderar på min fram tid.. vill ju gärna arbeta med hästar men vet inte riktigt hur än!
funderar därför att söka strömsholm eller flynge men har devärre hört att kraven för att komma in är relativt höga! hur är det egentligen!!/ida

M

Millis22

Riktigt hårda,gymnasiet på strömsholm har endast runt va va det nu då,17 elever? flyingen lite mera dåra,sedan finns det sportgymnasiet på strömsholm där det är elit,dår är runt 5-8 elver som endast kommer in,men de ska då redan ha en två hästar som ska tävlas-ska upp til minst sagt medelsvår,när dessa elever är klara så ska de kunna dra ut och tävla SM (minst) på en gång!
Hippologen är oxå hård.. du ska veta va jag har kollat upp om allt som det bara går att utbilda sig inom häst....
RK0 kan du ju gå,men måste ha fyllt minst 20 tror jag att det är... :confused:
nåja,iaf läs på ridsport,eller på strömsolm,eller på flyinge..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej allesammans. Jag fick låna stallägarens häst att ta föl på. Nu är denna underbara fölunge 8 månader. Och jag känner att detta inte...
2
Svar
32
· Visningar
4 961
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hej! Jag söker en häst jag hade hand om en tid för några år sedan. Har undrat vart den tog vägen, då ägaren inte velat uppge det. Han...
Svar
16
· Visningar
784
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag är i valet och kvalet att jag vill sluta rida. Jag vat att jag inte ska jämföra mig men jag har sista tiden gått från träning och...
2
Svar
26
· Visningar
2 055
Gnägg "Hästpratare" Har du haft nån som kommunicerat/pratat med din häst? Hur tyckte du att det var? Kunde du få reda på nånting du inte...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 621
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd