Bukefalos 25 år!

Strömsholm/Flyinge

Q

Qudexco

hej nu sitter jag här och funderar på min fram tid.. vill ju gärna arbeta med hästar men vet inte riktigt hur än!
funderar därför att söka strömsholm eller flynge men har devärre hört att kraven för att komma in är relativt höga! hur är det egentligen!!/ida

M

Millis22

Riktigt hårda,gymnasiet på strömsholm har endast runt va va det nu då,17 elever? flyingen lite mera dåra,sedan finns det sportgymnasiet på strömsholm där det är elit,dår är runt 5-8 elver som endast kommer in,men de ska då redan ha en två hästar som ska tävlas-ska upp til minst sagt medelsvår,när dessa elever är klara så ska de kunna dra ut och tävla SM (minst) på en gång!
Hippologen är oxå hård.. du ska veta va jag har kollat upp om allt som det bara går att utbilda sig inom häst....
RK0 kan du ju gå,men måste ha fyllt minst 20 tror jag att det är... :confused:
nåja,iaf läs på ridsport,eller på strömsolm,eller på flyinge..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
3 162
Övr.Hund Hej! Jag har skrivit några trådar här tidigare som ni säkert har sett... jag behöver hjälp, igen. Jag har kommit in på en hundutbildning...
Svar
2
· Visningar
658
Gnägg Hej! Min motivation går verkligen bara neråt med att gå till stallet där min lån ponny står. Tror hon stått i en vecka nu även fast jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 339
Hästmänniskan Hej Söker efter råd och tips. Mina barn rider på en mycket populär ridskola i Stockholmsområdet. Jag är där 2 till 3 gånger i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
2 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXL
  • Vädertråd
  • Jag vill veta mer om varg.

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna