Styvfamiljer - hur mycket ska man "ställa upp"?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Styvfamiljer - hur mycket ska man "ställa upp"?

Det är så vi hanterar det nu också.
Jag skiter i det numera, oftast, men ibland blir det bara för mycket, jag har ju gafflat om det förr här på forumet så. Det hjälper faktiskt att få tömma trycket hos "anonyma Bukefalister".

Ärftligt, jovisst, gossen har 5 kusiner 1 morbror och 1 mamma med diverse klurigheter för sig.

(Och en odiagnosticerad far, så jag är härdad ;) )
 
Sv: Styvfamiljer - hur mycket ska man "ställa upp"?

Nej, jag var defenitivt inte klar känslomässigt med mitt ex då han "hitta nytt"!
NU är jag det och har varit det länge. :bow:
Men jag tycker inte man ska/kan begära att h*n ska måsta vänta ex antal mån/år på att jag ska komma över henne/honom.

Visst, vi är olika vi människor. Men att begära det... Näpp!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 777
Senast: Manji
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Crossline
·
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 679
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp