Superhjältar

Det närmaste jag kommit superhjältar är när sambon tittar på X-men och när jag själv tittar på The big bang theory :D
 
Jag är en marvel fangirl och cap. America är nog min manliga favorit.
Jag skulle gärna vilja ha scarlet witchs krafter. Kan dock inte säga vilkenkvinnlig favorit jag har eftersom att jag tycker om en hel del olika och kan inte välja vilken ;)
 
Men jag har sett en riddares historia :D
(och trångt i kistan :p)

Du tycker att jag borde se Firefly? (jag är ju inte klar med första säsongen av supernatural än... :p



Klart att Ziva räknas. :)

Åh padawan, mycket att lära du ännu har :D

Sanctuary, Haven, ALLA Supernatural (är inne på 9:e nu och den rockar fett) och givetvis kronan på det hela, Firefly+Serenity (det bor definitivt en liten rebellisk Browncoat inom mig :o).

Estetiken, musiken, manus, castingen: Joss Whedon är Gud helt enkelt! :D Eller iaf näst intill :p
 
Jag vet inte riktigt om jag är en superhjälte-älskare.
Men tja, osynlig vore en toppenegenskap att ha - det skulle liksom räcka för att kunna göra en massa skoj.

Annars tänkte jag Hulken när jag såg rubriken. Han är ju definitivt inte osynlig; men f-n vad coolt om jag, en halvmullig medelålders kvinna kunde bli Hulken! Snacka om att de skulle bli förvånade på jobbet!
 
Kom på att jag alltid haft lite av en crush på Robin Hood.
Dock är inte trikåerna snygga utan jag gillar bl.a. Bågskyttet. :o
 
:) Vilken superhjälte är coolast?
Om du hade någon speciell förmåga- vad skulle det vara? Själv skulle jag helst kunna flyga. Ibland vore det användbart att vara riktigt stark också...:)
Har ni några tips på serier/ böcker/ filmer etc med superhjältar?
Det är ju inte riktigt en förmåga men jag vill ha Bobbos flaxkikare. Tänk att bara kunna vrida på kikaren och vara där du vill vara.
Mvh hon som bor i norra Sverige och kuskar land och rike runt med häst
 
Jag älskar superhjältefenomenet men hatar de pubertala, sexistiska skitfilmerna som oftast släpps i genren. Det finns en liten skara undantag, men de är inte många. Tydligen lätt att föreställa sig 657483259 sorters superkrafter, men en rättvis genusrepresentation är det väl i princip Firefly som lyckas med.
 
:) Vilken superhjälte är coolast?
Om du hade någon speciell förmåga- vad skulle det vara? Själv skulle jag helst kunna flyga. Ibland vore det användbart att vara riktigt stark också...:)
Har ni några tips på serier/ böcker/ filmer etc med superhjältar?
Spindelmannen :) eller Storm.
 
Jag tittar på allt som har med superhjältar att göra :).
Favoriten har nog alltid varit superman. Men för alla dom som saknat kvinnliga superhjältar så kommer snart supergirl till TV.
Är jag den ända som kommer följa den?
Men skulle jag själv få välja superkrafter skulle jag välja osynlighet, teleportering och tankeläsare(Det skulle inte vara dumt att förstå hur kvinnor tänker).
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 885
Senast: Twihard
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 851
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 066
Kropp & Själ Jag hoppas att någon har någon tanke eller själv har upplevt eller vet, har testat Citalopram själv osv. Jag har nu tagit Citalopram i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 318
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp