Sv: Surt..

ghost skrev:
Nästan så blev det för oss sist. :(

Min förra "guru" sa att jag inte skulle köra jobb fortare än ca 6 sek över vad hästen kan och det håller jag benhårt på. Kör aldrig fort mer än ca 100 m.

/// ghost
Jag kör sällan fortare än 25´i jobb... Heller lugnare o fler..
Kan inför första start blåsa till 500m i 20 tempo...
 
Sv: Surt..

Humelibumlan skrev:
när det blåser snålblåst och varning för flygande isbjörnar... Då trivs jag bäst här.. ;)

Lasse har t ex lärt sig att det är ingen ide´att fråga mig omjag kan hjälpa till att köra om det är kallare än 10+ och ingel sol.. :angel:

Ahaaaaa.....det är därför vi aldrig ses på vinterhalvåret :idea:
 
Sv: Surt..

Humelibumlan skrev:
Jag kör sällan fortare än 25´i jobb... Heller lugnare o fler..
Kan inför första start blåsa till 500m i 20 tempo...

Vi kör mellan 27-40 i jobb.. beroende på.. men ibland testar man för att se hur det skulle kunna gå :d
 
Sv: Surt..

Humelibumlan skrev:
Megafon eller Head set kan funka i dessa lägen! :idea:

Häst nummer 7, vad god kör framåt!? :rofl:

Själv skulle jag bli galen om man typ har Ö.K som kusk och han sitter och sover bort loppet... *morr*


Var det inte nått sånt som den franske kusken för Jag de baloubett hade haft?!?! eller är jag helt ute o cycklar :o
 
Sv: Surt..

Humelibumlan skrev:
Megafon eller Head set kan funka i dessa lägen! :idea:

Häst nummer 7, vad god kör framåt!? :rofl:

Själv skulle jag bli galen om man typ har Ö.K som kusk och han sitter och sover bort loppet... *morr*

Ö.K. har varit och galopperat på Örebro med Fanny. :eek:

Fast han har gett sig iväg 1000 m från mål med henne en gång också. Fast då öppnade tätduon i 16-tempo. :crazy: Fast det var nog mitt fel för jag råkade säga att hon var mer stark än snabb. :o

/// ghost
 
Sv: Surt..

Humelibumlan skrev:
Megafon eller Head set kan funka i dessa lägen! :idea:

Häst nummer 7, vad god kör framåt!? :rofl:

Själv skulle jag bli galen om man typ har Ö.K som kusk och han sitter och sover bort loppet... *morr*


Jag får väl ta ÖK om vi skulle hamna i samma lopp någon gång Vi slåss ju om samma kusk du och jag :idea: (misstänker att jag inte ligger över dig på hans "viljaköralista")

.....ÖK duger gott och väl åt mig :D :D :D
 
Sv: Surt..

ghost skrev:
Ö.K. har varit och galopperat på Örebro med Fanny. :eek:

Fast han har gett sig iväg 1000 m från mål med henne en gång också. Fast då öppnade tätduon i 16-tempo. :crazy: Fast det var nog mitt fel för jag råkade säga att hon var mer stark än snabb. :o

/// ghost


.......svarar som till Humelibumlan........jag kan ta Ö.K så slipper ni :rofl: .......jag vinkar åt er i vinnarcirkeln :angel:
 
Sv: Surt..

lsz skrev:
.......svarar som till Humelibumlan........jag kan ta Ö.K så slipper ni :rofl: .......jag vinkar åt er i vinnarcirkeln :angel:

Nä du... Jag tar honom gärna igen till Fanny, hon hann nästan ända fram till tredjeplatsen den gången hon inte galopperade. Saknades nån meter har jag för mig, de som kom etta och tvåa ångade nämligen på i samma tempo hela vägen. :crazy:

/// ghost
 
Sv: Surt..

Eftersom jag ändå kommer att vara där så tänkte jag hejja på Humlan :banana: :banana: :banana:
 
Sv: Surt..

bulan skrev:
Eftersom jag ändå kommer att vara där så tänkte jag hejja på Humlan :banana: :banana: :banana:
Ska du? va kul... :banana:
Det vore bra om du kunde ta med en megafon och i starten räkna i 2-tackt, så hon kommer iväg i trav ;)
Du kommer väl till stallet och äter lsz kanelbullar oxå! :banana:
 
Sv: Surt..

Megafon... visst det ska bli om du tror hon hör mig från stallbackskurvan ...
Kanelbullar låter jätte gott :d , jag kommer om jag törs. Jag jobbar på mina sociala talanger :angel:
 
Sv: Surt..

bulan skrev:
Megafon... visst det ska bli om du tror hon hör mig från stallbackskurvan ...
Kanelbullar låter jätte gott :d , jag kommer om jag törs. Jag jobbar på mina sociala talanger :angel:
Om du ska stå där, så kan det kanske vara bra att veta - att tjejen med det gröna ansiktet som studsar o tittar ner i staket inte är en galning- Det är bara jag.. :bump: :bump: :bump:

Vågar? Eh? Jag lovar att stänga in Humlan i boxen.... och dit behöver du inte gå ;) :p
 
Sv: Surt..

Vi kan bilda en egen "hejjaklack".....två glada bullätande amatörer med social fobi :D
 
Sv: Surt..

Välkommen till Gävle! :banana:
Här har vi Sveriges bästa bana :cool:
Och inte behövs det så där jättemycket poäng heller...

Men det är ju bara fegisar som inte törs uppanmäla :cool:

Jari med 225 poäng...
 
Sv: Surt..

Gävle är en riktig galoppbana!ALDRIG haft en felfri häst där,då räknar jag in passhästar med.Gissar på ett 20tal starter!
 
Sv: Surt..

känner likadant som du..vissterligen har min häst bara gjort 3 starter 4 imorgon men hon har galloperat i alla :( och et är så svårt att komma med i nolloppen å fristarterna är slut. hoppas poletten kan trilla ner nångång!
 
Sv: Surt..

Lines skrev:
Gävle är en riktig galoppbana!ALDRIG haft en felfri häst där,då räknar jag in passhästar med.Gissar på ett 20tal starter!

:eek: Jag har ju hittat ett lopp på Gävle och ska anmäla dit hade jag tänkt......blir väl första galoppen för den hästen då...... :crazy:
 
Sv: Surt..

Kan vara kul att få se en galning... hmm... eller sa du INTE :confused: :confused: . Kan iallafall vara en bra förberedelse att veta hur jag själv kommer att bete mig när det är dax :eek:
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 523
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det blir ju bättre av att jag har värsta jobb pressen på mig just nu. Självklart...
Svar
14
· Visningar
1 560
Senast: Inglorion
·
Trav Har fått ett erbjudande att ta en travare gratis som inte fungerar i travet, den skrivs helt enkelt över endast till mig, annars säljs...
Svar
10
· Visningar
1 971
Senast: giffan
·
Träning Har ett sto som är eller ska väl säga har alltid varit väldigt låg i rang och alltid den som har varit den mobbade. Hon har alltid...
2
Svar
30
· Visningar
5 537
Senast: Tussinussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp