Svanskotorna knäpper

Rosett

Trådstartare
Ibland när jag sitter så knäpper det till, "klonk" liksom, i svanskotorna. Det har kommit de senaste månaderna. Finns väl inget att göra åt det, jag undrar mest om nån annan råkat ut för samma sak? Är det vanligt?

:)
 
Problem i svanskotorna är väl svårt att träna bort? Man har väl inte så mycket muskler att träna där.

:)
 
Det sa jag inte? Du kanske behöver en speciell stol, eller sitta på ett speciellt sätt eller något? Jag säger fortfarande sjukgymnast :)
 
Fast jag sitter inte så mycket och det händer både när jag sitter på sängen eller på en hård stol, t.ex när jag sätter mig för att ta på skorna och då kan jag ju inte sitta på nåt visst sätt.

Men tack för ditt tips. :)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
694
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 952
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag satte in pengar i mitt o min partners gemensamma konto i en annan bank. Trodde jag. Nu när jag gick in och tittade fanns de inte...
Svar
12
· Visningar
1 006
Senast: nullo-modo
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 762
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp