Svartvit bild

M

millansnillan

Hur gör man en färgbild svartvit? I t.ex. Microsoft Photo Editor?
 
svartvit (monokrom) eller gråskala? misstänker att du menar gråskala (som de gamla "svartvita" fotona förr)? det är en ganska väsentlig skillnad...

/moiran - petnoga
 
Menar som de gamla svartvita korten. Men är monokrom något som också passar på kort?
 
monokrom är tvåfärgat - svart och vitt bara

nu har inte jag microsoft photo editor. men det borde helt klart finnas någon typ av "konvertera till gråskala" i menyerna någonstans. eller så kan du sänka färgmättnaden tills du får gråskala. jag kan luska lite i hur man gör i programmet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
513
Senast: Rie
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: Badtz Maru
·
IT & mobiler I samband med jobbyte ser jag över min lagring av (privata) bilder, e-dokument etc. Jag har sedan tidigare en extern hårddisk, men...
Svar
7
· Visningar
369
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp