Den röda linjen är borta och jag känner sorg. Nu gäller det att de rödgröna vinner valet, annars blir det obehagligt på riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10 års vånda är äntligen över. Otroligt bra tal av Simona där hon pekar på hur Sverige har blivit. Presidiet var mycket nöjda, valberedningen lika så då den var helt enig. Slutet gott allting gott. Nu kan vi gå till val på riktigt med en enig högerDen röda linjen är borta och jag känner sorg. Nu gäller det att de rödgröna vinner valet, annars blir det obehagligt på riktigt.
Skönt att någon är nöjd!10 års vånda är över
10 års vånda är äntligen över. Otroligt bra tal av Simona där hon pekar på hur Sverige har blivit. Presidiet var mycket nöjda, valberedningen lika så då den var helt enig. Slutet gott allting gott. Nu kan vi gå till val på riktigt med en enig höger![]()
Det är det många svenskar som har varit under många år. Men vi ska bli fria från gängkriminalitet och andra som förstör vårt land och som förstör för enskilda medborgare.Skönt att någon är nöjd!
Själv är jag livrädd för både min egen och för mina medmänniskors skull.
10 års vånda är över
10 års vånda är äntligen över. Otroligt bra tal av Simona där hon pekar på hur Sverige har blivit. Presidiet var mycket nöjda, valberedningen lika så då den var helt enig. Slutet gott allting gott. Nu kan vi gå till val på riktigt med en enig höger![]()
Jag är en enskild medborgare och ser tydligt hur min frihet och livskvalitet kan komma att bli försämrad om högern vinner valet.Det är det många svenskar som har varit under många år. Men vi ska bli fria från gängkriminalitet och andra som förstör vårt land och som förstör för enskilda medborgare.
Nu står höger enade och vänstern kan inte längre säga att det finns en spricka eller hur ska Ulf K få ihop en regering. Nu kastar vi den skiten tillbaka på vänstern så får dom förklara hur dom ska få ihop sitt regerings alternativ
Jag blev helt slut efter L manglingen så jag får kolla på Ebba imorgon. Även Ulf o Jimmie är nöjda såklartOch Ebba Busch gör en lysande intervju i Agenda på 2an.
Det är inte Tidöregering som hindrar byggandet av vindkraft, det är branschen själva som stänger ner vid för mkt vind "för det är inte lönsamt att producera el med vindkraft då" och varför ska då skattebetalarna gå in med pengar för att betala för att någon annan ska göra VINST på den el som sen ska säljas till oss som betalat den....
Även hon hyllade att L skippar den röda linjen !
Röstsiffrorna visar ju en svår och djup klyfta genom det lilla partiet. Jag tror inte att L kommer in i riksdagen i nästa val.Skönt att någon är nöjd!
Själv är jag livrädd för både min egen och för mina medmänniskors skull.
Lever på hoppet!Röstsiffrorna visar ju en svår och djup klyfta genom det lilla partiet. Jag tror inte att L kommer in i riksdagen i nästa val.
Nog visste man bättre även då, men...Men nu är du ju bara tramsig.
På den tiden visste man inte bättre och man kan väl lugnt säga att de flesta fick en ögonöppnare efter att nazisternas dåd offentliggjordes.
Många i SDs ledning har ju dock varit aktiva NYnazister och det finns det liksom ingen ursäkt för.
Kom igen när ingen i ledande position i SD var aktiv i BSS så kan vi börja snacka då.
Jag är så trött på de här nonsensnyheterna som vi numera ser så ofta. Jag räknar tex drama om vegetariska burgare dit. Jag fattar ju varför puckohögern vill skapa dessa dramer, men varför ställer media upp?Liberalerna måste vara så nöjda med att ha krokat arm med det här partiet. https://www.dn.se/sverige/sd-toppen-vill-stoppa-hbtq-traffar-min-dotter-diskriminerades/
För att vi människor är korkade nog att klicka på sånt.Jag är så trött på de här nonsensnyheterna som vi numera ser så ofta. Jag räknar tex drama om vegetariska burgare dit. Jag fattar ju varför puckohögern vill skapa dessa dramer, men varför ställer media upp?
Men många här gillar ju att tugga historiska rötter...Precis. Frågan handlar om vilka grupper i samhället som gått vidare från det där, och när de gjorde det. Kanske kommer aldrig alla att ha gjort det.
Fast jag tycker nog det är relevant att rapportera om att en SD-topp vill få bort HBTQ-timmar på öppna förskolan - särskilt när de sammanfaller med att just Liberalerna släpper sitt SD-motstånd. Sen absolut: Mattias Karlsson (och alla i partiet som står bakom honom, för jag tror inte en sekund på att det här är ett enskilt initiativ) har ju lånat det här rakt från maga-rörelsens strategibok och det är supertöntigt. Men det är också super-illiberalt och visar tydligt vilken väg SD vill gå (nämligen bakåt).Jag är så trött på de här nonsensnyheterna som vi numera ser så ofta. Jag räknar tex drama om vegetariska burgare dit. Jag fattar ju varför puckohögern vill skapa dessa dramer, men varför ställer media upp?
Precis. Och trots det bildades partiet flera decennier efter krigsslutet och grundade sig då i nazistiska idéer och "bevara sverige svenskt". Och trots att alla ju då visste vad som hände under ww2. Det är ju just det som är problemet här.Men många här gillar ju att tugga historiska rötter...
Dessutom alla i SD levde och verkade inte under 2:a världkriget.
Jo men detta har jag läst mycket om i DN!Jag är lite förundrad över att media inte reagerat på upplägget av stämman. Det är som rakt kopierat från vilken diktatur som helst.
Vi väljer partiledare. Det finns bara en kandidat och ingen möjlighet att göra något annat än rösta på den enda kandidaten.
Tack och lov fanns det sansade personer som drev fram att man kunde avstå.
L = diktaturfasoner?