Sök på sambaengi utan stort S som var mitt gamla konto så ser du att jag inte är ny på forumet men jag har tagit några års paus. Inte Ung känner nog väl igen mig liksom Silverkedjan. Jag har INTE klagat på alla de som kom på 60-talet. Det var ju mest finländare, jugoslaver och polacker och inte islamistiska bråkstakar som i Rosengård och Rinkeby, Tensta och Hallonbergen. Jag raggar inte röster utan konstaterar bara att det är ett jäkla hallå på tjejer och s.k feminister och att tyvärr är inte mitt eget kön särskilt smart överlag. Röstar man på S, V, Fi (om det finns), Mp eller C så har man inte högt IQ precis... Men de sista 2 decennierna har ju Sveriges genomsnittsIQ sjunkit från 110 till 94 av diverse skäl så man blir väl inte förvånad. Den tidigare tysta och väluppfostrade svensken har ersatts av färgranna gaphalsar överallt. I samma takt så mår folk allt sämre psykiskt så hjärntvätten från dumburken har tyvärr lyckats.
Jag är gammal och erfaren nog för att veta var jag står och stå för det jag skriver och bryr mig ärligt inte om vad du tycker. Jag fick tyvärr inte ge Reinfeldt det namn han förtjänade för att han ruinerade Sverige och sålde ut folkhemmet samt släppte in en massa papperslösa kriminella i landet men det fortsatte ju S med sen i 8 år. Moderatorn bad mig i fortsättningen att inte byta ut första e mot u i Reinfeldts namn. Det har jag annars gjort i åratal på fb utan bli bannad. Jag är mycket aktiv på fb men inte under Sambaengi. Jag Instagram som sambaengi, X, Linkedin (där hittar all info om vem jag är) och VK under mitt riktiga namn Anette Klang. Hade inte tänkt debattera här men kunde inte låta bli att göra ett inlägg när jag läste allt vänsternonsens och feministnonsens. Man skäms ju för sitt eget kön och inte finns här några killar att tala om på Bukefalos och de vill väl inte bli bankade på så de få som är här debatterar inte mot feminister och vänstern. Sverige är ju det enda land där hästar förknippas med rosa och glitter... Jag håller på killarna och mina gelikar tomboys. Skiter fullständigt i feministgirlies. Aldrig brytt mig om shopping, mode, smeta ner fejan med smink i timmar eller tvinga in mina fötter i skor som gör ont. Så jag tål inte killar, kulturer eller religioner som trycker ner tjejer. I islam får inte kvinnor röra hästar och än mindre rida. Bara det borde räcka för alla hästtjejer att INTE vilja ha in den religionen hit.
Mina påståenden är väl underbyggda till skillnad från vänsterfeministsvamlet.