Alla kvinnor är inte blåsta bimbos och älskar shopping, smink, kläder, skor och väskor eller att sticka ut och färga håret i grälla färger med piercingar och tatueringar! Jag föredrar djur, natur, röra på mig, fiske, ta i på gården och lösa problem, odla, hålla på med hästar och hundar. Girlies eller "tuffa" brudar som förstör utseendet med snaggade frisyrer i alla påskrisets färger och fulla av piercingar och tatueringar, har jag inget gemensamt med och Sverige är väl det enda land i världen där hästar förknippas med rosa och glitter men INTE i mitt stall! Gillade inte leka med dockor heller. Jag lekte med bilar, Lego och min gård med djur...
Så jag är en riktig kvinna som gillar riktiga karlar som respekterar intelligenta och kunniga kvinnor som gillar klara sig själv. Jag är rak och ärlig som en riktig man också och skulle inte nedlåta mig själv till att bete mig manipulativt eller använda min kropp så. En man ska älska mig för den jag är och det ska vara ärlighet och ömsesidig respekt. Inte vill jag ha sex utan kärlek heller. Tinder och engångsligg tycker jag är vidrigt! Äkta kärlek eller inget! Så du kan stoppa dina fördomar någonstans där det passar. Typiskt feminister. De snackar om jämlikhet men när en kvinna tagit sig fram i mannens värld på jämlika villkor då kommer avundet. Jag var Volvo Olofströms första kvinnliga civilingenjör. Mina manliga kolleger var uppmuntrade och stöttande men de kvinnliga sekreterarna var uteslutande och blängde snett. De ville serva en manlig chef, inte en kvinna de inte kunde manipulera med kvinnlig list! Likadant på kalasen i makens släkt. Kvinnorna blängde snett när jag satt med karlarna och pratade bilar och teknik och inte pratade kakrecept och gardiner med dem. Så din kommentar är verkligen låg, fördomsfull och skär som Fis rosa ballonger eller en gris. Jag är van att arbeta med men och debattera med män, så vänta dig inget girlie från mig! Kommer du med skitsnack så svarar jag med brutal ärlighet som en man. Jag gillar att vara den jag är, en tomboy! Bästa sortens pålitliga tjej för en kille vet du! Helylletjej kallas det också.