Svensk varghund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Svensk varghund

man kan träna en husky att vara lös precis som man kan träna en varg att vara lös

Eh, har jag missat något. Är inte vargar alltid lösa?
 
Sv: Svensk varghund

Inte en olagligt hållen "tamvarg", visst kan man träna huskies att vara lösa men knappast att bli säkra.
Greenpeace, hur många vargar har du hundtränat.
Innebär ditt nick att du är medlem i organisationen ifråga o vad anser de om vargar som tamjur?
PL
 
Senast ändrad:
Sv: Svensk varghund

Jaha, så Du är även inte lite och läser på De 5 stora.

Då kanske Du läste denna text också:

Vargen är fullständigt olämplig som husdjur, detsamma gäller korsningar mellan varg och hund, så kallade varghybrider. Sådana varghybrider har angripit och dödat människor, både i USA och Ryssland.
 
Sv: Svensk varghund

Ja, nu menade jag en seriös forskning. Ger inte så mycket för en tidningsblaska.
 
Sv: Svensk varghund

Var det inte Huskys som inte kunde vara lösa? :confused:

Har för mej att jag läste det i ett inlägg innan :angel:
 
Sv: Svensk varghund

Mulles_matte skrev:
Var det inte Huskys som inte kunde vara lösa? :confused:

Har för mej att jag läste det i ett inlägg innan :angel:


Jo, men Du vet hon skriver ju olika i alla inlägg, så det gäller väl även denna gång. :angel:
 
Sv: Svensk varghund

Farin, farin....Det ringer en klocka i mina öron. Men kan inte sätta fingret på det. Är det någon som varit här under min tid!? :confused:
 
Sv: Svensk varghund

Japp, du minns, fanatisk, en stor vit goldenhane... Urartade fullständigt i nån av våra blandrastrådar... Har misstänkt henne under ett annat nick...

//E
 
Sv: Svensk varghund

jag ska bara slita mig härifrån först;)

Kanske skulle hämta en laddning popcorn *funderar*

//E
 
Sv: Svensk varghund

Och var tog Lillemor- Wolfer (stavning?) vägen? Hon som dök upp ny på forumet så lägligt för att diskutera om hybrider, då hon ägde en också. Enda inläggen hon gjort. Buke som har så mycket intressanta trådar man kan debattera i.

Hrm...nä...nu börjar jag slinta lite på tangenterna så jag skriver konstigt. Bäst att jag också går och nattar kudden.
 
Sv: Svensk varghund

lady_vip skrev:
Japp, du minns, fanatisk, en stor vit goldenhane... Urartade fullständigt i nån av våra blandrastrådar... Har misstänkt henne under ett annat nick...

//E

Just ja....:D En kul prick! :smirk:
 
Sv: Svensk varghund

Det är nåt skumt på G.... Var är Jadzia? Har de kidnappat henne?? Oho, snart är det bara vi kvar... *skrattar*

Har slintit (svårt att böja det där) länge nu, delete är effektiv...

Sov gott!

//E
 
Sv: Svensk varghund

lady_vip skrev:
Det är nåt skumt på G.... Var är Jadzia? Har de kidnappat henne?? Oho, snart är det bara vi kvar... *skrattar*

Har slintit (svårt att böja det där) länge nu, delete är effektiv...

Sov gott!

//E

Hon är i Köping kommer hem på söndag :-)
 
Sv: Svensk varghund

Ojoj, hoppas nån varnar henne så att inte varghundsfolket tar henne :angel:

Nä, nu får jag skärpa mig, gonatt, gör inte för roligt nu när jag är borta ;)

//E
 
Sv: Svensk varghund

Då kan hon åka förbi Grimsö och kolla när forskarna där räknar vargungar. Köping ligger ju i närheten.
 
Sv: Svensk varghund

lady_vip skrev:
Ojoj, hoppas nån varnar henne så att inte varghundsfolket tar henne :angel:

Nä, nu får jag skärpa mig, gonatt, gör inte för roligt nu när jag är borta ;)

//E

Hi hi...vi ska försöka. Det kan ju inte bli sämre i alla fall. Både trött och en tråd som spårat ur. :D :angel:

Och om Jadzia inte kommer och slår oss på fingrarna snart, så vet man aldrig hur det kan gå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har varit väldigt intresserad av rasen länge nu. De jag pratat med om rasen är främst de som själva just nu har svensk lapphund...
2
Svar
26
· Visningar
1 958
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 077
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 060
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 639
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp