Bukefalos 28 år!

Svenska Hästavelsförbundet

A

anna_fransson

Hejsan!
Jag undrar om det är någon som vet om Svenska Hästavelsförbundet har bytt adress till deras hemsida? Kommer inte in på svehast.se och några mail till dom kommer inte heller fram.
Jag undrade näml om min lilla B-ponny utan härstamning om jag kan ansöka om pass hos dom eller om det är någon annan förening som har hand om ponnyer utan stam? tacksam för alla svar! MVH Anna
 
Jag vet tyvärr inte om SH har bytt adress eller inte?
Men ansök om pass hos Svenska ridponnyn, det är troligen dit SH kommer hänvisa dig ( gissar jag? ).
Jag har registrerat min B-ponny där med okänd härstamning.
Inte så dyrt och jätte bra och snabb service!
Titta på denna sida så får du all info du behöver : http://www.asrp.nu/registrera.html
Mvh Titz
 
Kolla med SPAF eller ASRP?

När jag mailade till SH för ett halvår sen tog det flera veckor innan jag fick svar :mad:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 307
Senast: Whirlie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 553
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 883
Senast: sorbifolia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 079

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp