symstemkamerabilder *bildtråd*

Emuliiaa

Trådstartare
Det finns en sånhär tråd som heter bilder från systemkameror om jag inte har fel, där ts vill ha hjälp med att välja systemkamera och får massor tips.
Startar därför denna tråden där det endast ska finnas bilder från systemkameor på olika saker, t.ex. naturbilder, djurbilder, eller vad som helst.
Detta är är alltså en tråd där vi kan lägga ut våra bilder, kommentera varandras och ge tips.
Skriv gärna vad ni använder för kamera och objektiv med.
bomba med bilder allihopa! :bump:

Sv: symstemkamerabilder *bildtråd*

jag kan börja med denhär bilden jag tog för några veckor sedan.
hade då haft min nikon d60 i bara några dagar och fotade med kitobjektivet nikkor 18-55 (tror jag det heter..)
25999182.jpg

denhär tog jag på nyårsafton med samma kamera och objektiv.
hade inget stativ så blev glad över att den blev såpass bra ändå..
25416228.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 862
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 451
Senast: bollen__
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har... 41 42 43
Svar
853
· Visningar
27 256
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: Lii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka